• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

RME Fireface 800

zatan007

Ingeburgerd
Lid sinds
28 mei 2010
Berichten
32
Beste mensen,

In verband met het downsizen van mijn home project studio verkoop ik mijn geliefde en oerdegelijke high-end RME Fireface 800 geluidskaart. Het internet staat bol van lovende introducties, functieomschrijvingen en reviews, maar kijk eens naar op Gearslutz of naar wat autoriteiten als SoundOnSound erover schrijven. Voor mij was het in ieder geval de beste kaart die ik ooit heb gehad en ik doe ‘m alleen weg vanwege praktische (ruimte) redenen. De kaart doet het perfect. Hier is fantastisch klinkende muziek mee te maken! Ik ga nooit meer weg van RME. Super klantondersteuning.

SUPERPRIJS: €725,- Stuur me een berichtje als je interesse hebt!

Je krijgt er van mij verder ook bij:
- Adapter en snoer;
- De Dawicontrol DC 1394 PCIe Firewire kaart. Hoge kwaliteit, door verschillende bronnen aanbeloven. Uiteraard met Texas Instruments Firewire chip. Zie Dawicontrol site voor verdere omschrijving. Ik heb nooit problemen gehad met deze firewire-kaart, echte hassle-free operation. Aanrader.
- Verschillende Firewire kabels;
Via de RME site kun je overigens de meest recente Totalmix FX downloaden (die is sinds kort geleden ook beschikbaar gesteld voor de Fireface 800!) Door velen gezien als beste programma in zijn soort!

Tja, wat valt er verder te zeggen: altijd met heel veel liefde op opgenomen en verder in Cubase verder ge-edit. In prima staat, zeer weinig gebruik sporen want weinig gebruikt. Stond in een nette en rookvrije studio. Gaat weg ivm downsizen home project studio. Verzenden (kosten voor koper), of ophalen in Rotterdam of Dordrecht.

Advertentie staat overigens ook op marktplaats.
SUPERPRIJS: €725,- Stuur me een berichtje als je interesse hebt of plaatjes groter wilt zien.
 

Attachments

  • fireface 800 collage.jpg
    fireface 800 collage.jpg
    54,6 KB · Bekeken: 113
  • fireface 800 collage 02.jpg
    fireface 800 collage 02.jpg
    41,8 KB · Bekeken: 104
Back
Top