Gloomer - Anonymous WIP - Dubstep

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.157
Locatie
België
Hey luitjes,

Al een "tijdje" geleden :D
Daarom nog eens een nieuwe WIP.
't Is al versie 3, dus ik heb al feedback gehad op een ander forum, maar ik zou graag van jullie wat comments krijgen.

Wat vinden jullie ervan ? Is ie goed of slecht, of ertussen in ?

Ik heb geprobeerd, bij deze, om heel erg snel te produceren, en dat is me gelukt.. Deze bom van energie heb ik gemaakt in een 4 uur tijd.

Dank van harte voor de feedback alvast :)

 
Last edited by a moderator:
Lekker krachtige track weer Jan :okdan:
De energie die er in zit vind ik geweldig en komt goed over.
Ik zou er niet teveel meer aan doen, maar het is natuurlijk jou feestje.
 
dank jullie van harte jongens, doet deugd om te lezen allemaal. Erg blij dat jullie hem goed vinden.. Dus, niet teveel meer aan veranderen, behalve de mix.. Maar kun je iets specifieker zijn Arv ? Want de mix dàcht ik dat bijna perfect was.

Toppie van jullie :okdan:
 
dank jullie van harte jongens, doet deugd om te lezen allemaal. Erg blij dat jullie hem goed vinden.. Dus, niet teveel meer aan veranderen, behalve de mix.. Maar kun je iets specifieker zijn Arv ? Want de mix dàcht ik dat bijna perfect was.

Toppie van jullie :okdan:


Soms lijkt "de beat" iets te verdwijnen in de rest van de synths enz. Maar het is meer peanuts hoor, ik zou me er niet te druk om maken. :)
 
Ik ben het wel met je eens hoor Arv, de mix lijkt voor het genre braaf. De sound kan boller zijn en nu klinkt het voor mij holler....
 
Ik ben het wel met je eens hoor Arv, de mix lijkt voor het genre braaf. De sound kan boller zijn en nu klinkt het voor mij holler....


Ja, iets dynamischer ook.

@Gloomer, misschien een lichte sidechain op de mix compressie? Lichtjes, dat het net iets ducked bij de main BD bijv..
 
niet mijn stijl maar het past in het genre... Ik mis ook wat diepgang qua mixing... het voelt minder 'in your face' terwijl er voldoende elementen inzitten die dat zouden kunnen bewerkstelligen... Knap gemaakt qua opzet.
 
Goeiemorgen mijn virtuele synthvriendjes ;)

Ik heb er nog een hele tijd aan gewerkt.
En heb, zoals gezegd, een sidechain gebruikt op het mixerkanaal.
Ook volumes aangepast, een synth bijgestoken..
De mix proberen verbeteren..
En van die dingen.

Versie 4 is nu online, 't zal stilaan afgerond worden.

Heb er een watermerk aan toegevoegd, omdat ik wil dat deze verschijnt op Nonsense part 2.. een betaal cd.

Dank jullie allemaal heel hartelijk voor de gegeven feedback.. :halleluja

*D

Soundcloud link bovenaan deze pagina.
 
Te gek hoor :) Vind het intro erg goed ook.

En ja, de mix mag wat aandacht, maar voor de rest tof :)
 
Even los van mijn persoonlijke afkeer tegen dubstep

Niet doen dokter, zitten ook goeie dingen tussen, maar je moet zoeken. ;)

Baaam ! Well done Gloomer.
Sommige sounds mogen iets meer body (bass en sublaag in de mix) zeker voor deze muziekstijl. 40Hz kan een PA echt wel aan in deze tijd... ;-)
En ook : minder Red Bull drinken man. Of toch niet voor het slapen gaan... LOL
 
Back
Top