• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

DSI Mopho X4 + Mopho desktop nieuw in doos

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Freelander

Ouwe rot
Lid sinds
31 oktober 2011
Berichten
3.152
Locatie
Kop van NH
Heb nog wat hardware staan:

Mopho X4: Volledig nieuwstaat, ik durf te zeggen dat deze nieuwer is dan een BAX exemplaar (die mogelijk 3 x is teruggestuurd) + op maat gemaakte stofhoes. Ik heb Prophet (PE) knoppen erbij besteld en die krijg je er bij (+ de originele) + originele manual en adapter. Een vette baby Prophet 08 dus, mét sub.

Ophaalprijs is muurvast 750 euro (géén verzending en inruil !) (ophalen in gemeente Schagen)

Mopho desktop, deze zit nog in de doos (met display folie) en ze worden niet meer gemaakt. Versturen prima, maar alleen aangetekende post. Prijs 299 euro (Nee, ik verzend niet voor 299 all-in)
 
Alleen nog beschikbaar een hele nieuwe Mopho desktop (dus in de doos met display folie) Ze worden niet meer gemaakt, dus een van de laatste...
Versturen prima, maar alleen aangetekende post. Prijs 299 euro (Nee, ik verzend niet voor 299 all-in) en geen inruil !

De X4 blijft hier :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top