• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TE KOOP: M-Audio Projectmix (Digitaal Mengpaneel/Interface)

BDMLife

Nieuwkomer
Lid sinds
16 juni 2016
Berichten
1
Wegens vernieuwing van mijn studio zet ik mijn M-Audio Projectmix te koop. Het mengpaneel is nog zo goed als nieuw. Altijd op 1 plaats in de studio gebruikt.

- Originele doos aanwezig
- originele kabels aanwezig
- originele gebruiksaanwijzing aanwezig.

Specifiacties:


  • 24-bit/96kHz audio interface
  • 8 gemotoriseerde kanaalfaders
  • 1 gemotoriseerde masterfader
  • 8 aanwijsbare encoders
  • groot helder LCD display voor kanaal en plug-in functies
  • 8 analoge mic/line ingangen met 48V fantoomvoeding per kanaal, 4 analoge uitgangen (1/4"jack), ADAT Lightpipe in/uit, S/PDIF in/uit
  • 1x1 MIDI in/uit
  • 1x FireWire 6-pins
  • ondersteunt onder andere Ableton live, Cubase, Sonar en ASIO
  • hoofdtelefoon uitgang
  • afmetingen: 504 x 470 x 108 mm
  • gewicht: 12.6 kg
Zelf werk ik in een grote muziekwinkel en weet dus wat ik verkoop, kwaliteit en een perfect product!


Altijd alleen in de studio gebruikt en nooit kapot geweest.
Hier vind je alle laatste drivers: http://m-audio.com/support/drivers
- Kies voor 'legacy'
- Hier staat de Projectmix tussen

Ik bied hem aan voor 300,-

Mocht er serieuze interesse of vragen zijn mail mij gerust op basdemeijer@hotmail.com ook kan ik u dan voorzien van foto's.
 
Last edited by a moderator:
Back
Top