• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nord Lead 4

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

MoostMartijn

Ingeburgerd
Lid sinds
6 november 2014
Berichten
67
Locatie
Groningen
Hierbij bied ik mijn Nord Lead 4 aan. Hij is nog zo goed als nieuw, werkt nog perfect en er zijn geen krasjes op te vinden.

Mijn richtprijs is 1100,-.




De Nord Lead 4 is een innovatieve 4 parts multitimbrale synthesizer. Alle vier de geluiden zijn te routen naar een eigen uitgang en te bewerken via een uitgebreide filter- en effectsectie. Naast de klassieke analoge golfvormen heeft de Nordlead 4 ook een Wavetable-mode met unieke Formant wavetables. In de “True Voice Unison”-mode kunt u per stem maximaal vier oscillatoren stapelen voor het creëren van heerlijke moddervette leads en pads. Bespelen doet u de Nord Lead 4 via de 49 aanslaggevoelige toetsen.
Nord Lead 4: filters

Ten opzichte van de Nord Lead 2X vallen vooral de nieuwe filter types en on-board effecten op. Naast de traditionele Low Pass (12/24dB), High Pass en Band Pass filters heeft u in de filtersectie ook de keuze uit twee transistor en ladder-filters voor een heerlijk vuig en extreem geluid. Per geluid heeft u zeven programmeerbare variaties tot uw beschikking waarmee u realtime uw gekozen filterwaardes aanpast via één draai aan de knop. En de filters zijn tevens te syncen aan uw sequencer!
Effecten

Eenmaal afgesteld, is het geluid per part nog te finetunen via de uitgebreide effectsectie in de Nord Lead 4. U heeft hierbij de keuze uit de volgende effecten: bit-crusher, talk en distortion, reverb en een delay.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top