• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Euphonix MC Control V2, Hammond New B3P(-ortable), Rhodes Stage 73 mkI (1974

Manu

Ouwe rot
Lid sinds
29 juli 2003
Berichten
1.957
Locatie
Rotterdam
Klein beetje opruimen ivm nieuwe spullen:

Euphonix MC Control V2 (= Avid Artist Control!) incl doos, werkt prima wordt alleen te weinig gebruikt: € 650,-

Hammond New B3P (Portable) MET originele stand en expressiepedaal (ZONDER baspedalen en ZONDER bladmuziekhouder): € 3850,-

Rhodes Stage 73 mkI uit 1974, speelbak geweest, niet moeders mooiste maar technisch prima en compleet (in goede staat, uiterlijk afgewerkt met aluminium profiel op de randen): € 1250,-

Vraag prijzen, deels ruil mogelijk indien interessant. Alles staat in Rotterdam
 
Prijzen zijn richtprijzen, voorstellen welkom...nogmaals ook deels inruil is misschien mogelijk, ik zoek niks maar wie weet.
 
Even een kick...ik pas geen prijzen aan nog, als je het te hoog vindt doe je maar een bod via PM.

Eventueel heb ik ook nog 2 Macbook Pro's te koop maar dat is volgens mij niet toegestaan toch?
 
Macbook Pro's zijn weg gek genoeg, de rest is er nog. Prijsvoorstellen mogen ruilvoorstellen ook. Even een prijs update:

Hammond B3P: € 2500,- VAST ABSOLUTE BODEMPRIJS als ie deze week weg is, daarna gaat ie omhoog

Rhodes Stage 73 mkI: € 1000,- vast

Euphonix MC Control V2: € 550,-
 
Back
Top