Dominion CV in/outs calibreren

Dave Mech

Ouwe rot
Lid sinds
20 Maart 2011
Berichten
1.371
Goedemorgen!

Ik gebruik m'n MFB Dominion 1 sinds kort om een mini modular rig (clouds+rings) aan te sturen en merk dat de cv outs/ins niet echt goed gekalibreerd zijn. Tenminste, dit vermoeden heb ik, omdat ik Mutable Instruments clouds onmogelijk echt strak kan kalibreren. Dit moet door een C2 en dan een C4 CV te sturen naar clouds, maar vervolgens is clouds ehm mjah, vals/off-centre. Ik heb ooit ook iets gelezen over sommige dominions die niet goed waren gekalibreerd.

Is er iemand op het forum in omgeving Utrecht die dit kan of iemand weet in deze omgeving die dat kan doen? Het liefst particulier, want m'n synth een week+ kwijt zijn is niet echt een optie.

Cheers :)
 
Haha. Je mist 'm gewoon, geef maar toe :dubbel: Ik heb er verder geen last van, vind het nog steeds een super apparaat.

Anyway, iemand een idee of iemand die dit zou willen/kunnen doen?

Haha ja een beetje wel... Maar ik ben blijer met wat ik er nu voor in de plaats heb.
Het is een beetje alsof ik moet kiezen tussen een lamborghini en een mooi zeiljacht, ik heb geen ruimte voor beide, ik kies voor het jacht.
Maar ik weet zeker dat ik na de verhuizing wel weer wat hardwaresynths ga kopen, daar zit zeker een dominion 1 bij.
Want het is de tofste monosynth die er is. :)

Ik hoop dat je snel een oplossing vindt.
 
Back
Top