• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Buizenmicrofoons en meer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Lid sinds
29 februari 2004
Berichten
4.476
Te koop in nieuwstaat:

SE Electronics X1T Tube versie van de x1 met reflectiefilter se-rfx, shockmount ,voeding,kabel en flightcase..........275 euro nieuwprijs bij bax voor deze set: 469 euro

Rode NTK in case met rode SMR shockmount...compleet nieuw.....350 euro
nieuwprijs bij bax voor deze set: 587 euro

SE Electronics X1R ribbonmicrofoon ook nieuw in doos .....135 euro
nieuwprijs bij bax ..173 euro

Alle microfoons samen...700 euro dan doe ik er wat kwaliteits xlr kabels bij..bij alle microfoons heb ik de originele doos nog en ze zijn nooit gebruikt, wel een keer getest vlak na aankoop maar nooit ingezet.
Prijsidee stuur een pm..:)
 
prijsverlagingen..

prijsverlagingen..

Te koop in nieuwstaat:

SE Electronics X1T Tube versie van de x1 met reflectiefilter se-rfx, shockmount ,voeding,kabel en flightcase..........250 euro nieuwprijs bij bax voor deze set: 469 euro

Reflectiefilter los 50 euro
SEX1T zonder rfx.....200 euro

Rode NTK in case met rode SMR shockmount...compleet nieuw.....340 euro
nieuwprijs bij bax voor deze set: 587 euro
zonder smr ............300 euro
SE Electronics X1R ribbonmicrofoon ook nieuw in doos .....125 euro
nieuwprijs bij bax ..173 euro

Alle microfoons samen...650 euro dan doe ik er wat kwaliteits xlr kabels bij..bij alle microfoons heb ik de originele doos nog en ze zijn nooit gebruikt, wel een keer getest vlak na aankoop maar nooit ingezet.
Prijsidee stuur een pm..:)
 
echt prima microfoons hoor...
En voor een mooie prijs, ruilen mag ook..
 
..

..

Te koop in nieuwstaat:

SE Electronics X1T Tube versie van de x1 met reflectiefilter se-rfx, shockmount ,voeding,kabel en flightcase..........250 euro nieuwprijs bij bax voor deze set: 469 euro

Reflectiefilter los 50 euro
SEX1T zonder rfx.....200 euro

Rode NTK in case met rode SMR shockmount...compleet nieuw.....340 euro
nieuwprijs bij bax voor deze set: 587 euro
zonder smr ............300 euro
SE Electronics X1R ribbonmicrofoon ook nieuw in doos .....125 euro
nieuwprijs bij bax ..173 euro

Alle microfoons samen...650 euro

Laatste kans anders gaan ze weer terug in de case, komen nog wel van pas..
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top