• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

YAMAHA PSS-100 PORTASOUND!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

RezonatoR

Ik hang wat rond..
Lid sinds
4 Maart 2003
Berichten
1.042
Locatie
Amsterdam
YAMAHA PSS-100 PORTASOUND - €50

Supercoole lo-fi synth van Yamaha met minitoetsen. Sommige mensen zeggen dat ie als een nes klinkt, en dat kan ik niet ontkennen. Meer weet ik er niet echt van. Het is wel een beetje een bazig apparaatje met soort van cursor toetsen om oa. attack en release en filter dingen te wijzigen van de presets. Ook is er een simpele on board sequencer om dingen tijdens het jammen mee op te nemen.

Check de videos voor info.

Heeft (nog) geen output ingebouwd, alleen speaker. Dit is eenvoudig te maken voor de circuit benders.

Info

Video van Benny Blanco/Dr Luke met de pss-100
 

Attachments

  • IMG_0466_2.jpg
    IMG_0466_2.jpg
    58,9 KB · Bekeken: 103
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top