Waldorf Wave 6500,-

Dat kan ook nog maar ik ga er in eerste instantie maar vanuit dat het 'echt' is.... Ik heb het geld er niet voor anders had ik hem wel willen checken.
 
Dat kan ook nog maar ik ga er in eerste instantie maar vanuit dat het 'echt' is.... Ik heb het geld er niet voor anders had ik hem wel willen checken.

Ga er maar van uit dat het niet zo is..
 
De hoofdafbeelding is in ieder geval niet van het net gejat, tineye noch google image search geven resultaten.
 
Nieuw lid, onwaarschijnlijk lage prijs, bekend item om mee te scammen, locatie (Luik) regelmatig bron van scammers. Mischien heb ik het mis maar het komt mij niet over als realistisch. Mailtje sturen helpt denk ik. Kan ook prima handel zijn, maar mijn instinct zegt anders. Maar ik hoop dat het echt is en dat iemand een mooie synth koopt.
 
scam,de foto is wel gejat,ik heb hem al laten verwijderen een maand terug ofzo
 
Microwave 1 rack doet nagenoeg hetzelfde voor een fractie van de prijs.
Marc Cox had er 2 ter reparatie staan, dus feilloos zijn ze niet.
 
luik is niet ver, 1/2 uurtje met de auto.
geld thuis laten en gewoon even gaan kijken. niks mis mee
 
Deze mail kreeg ik van 'Normand Gaillard' nav getoonde interesse.

Hallo,

mijn excuses voor mijn late reactie, ik ben met mijn werk in Kopenhagen, Denemarken. Als u wilt inspecteren en te kopen, kun je mijn gast, of we een oplossing kunnen vinden voor de scheepvaart.

Met vriendelijke groet!

Albertslundvej 25
2620 Albertslund
Denmark


En ik moet zeggen, een oplossing vinden voor de scheepvaart, dat klinkt wel erg sympathiek!
 
Google Translate wekt bij mij altijd enorm veel vertrouwen. Ik zou zeggen stuur het geld alvast vooruit! Kan alleen maar oprecht zijn!

Hoeveel Waldorf Waves zijn er eigenlijk gemaakt? Is er ooit één aangeboden hier op SF überhaupt?
 
Oplossing voor de scheepvaart
Toe maar , tegenlijk vol met de deur in huis
Jammer, nou ja hoef geen plaats te maken om hem neer te zetten lijkt het
 
Met een budget van 6000 pietermannen voor een wavetable synth zou ik toch eerder naar een PPG neigen dan een Waldorf Wave. Vooralsnog vond ik dat een belachelijk budget en ben ik zelf voor een Microwave rev.1 gegaan. Misschien dat ik er nog een keer zo'n Access programmer bijkoop.
 
Back
Top