• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Midikeyboard gratis af te halen!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

MishTheFish

Stamgast
Lid sinds
28 mei 2012
Berichten
195
Locatie
Leiden
Geachte synthforummers,

Er ligt hier in Leiden een Evolution MK-149 midikeyboard, gratis af te halen! Zie voor details ook de bijgevoegde foto en deze review uit Sound On Sound (of nog sneller, wat ik hieronder gecopypaste heb uit dit artikel): http://www.soundonsound.com/sos/1996_articles/apr96/pcnotes.html

Reden dat ik 'm weg doe (gratis of evt. in ruil voor een biertje oid) is dat ik 'm niet werkend krijg icm midi-to-usb-kabel en computer. Het kan heel goed zijn dat het keyboard het prima doet alleen niet met deze setup, het kan ook zijn dat hij daadwerkelijk ergens een defect heeft en het daarom niet doet en dat het iets is voor de knutselaars onder ons. Daar heb ik zelf niet zo'n kaas van gegeten en geen idee hoe dat te testen verder dus. Kan helaas geen garanties geven.

Bij interesse en/of vragen, vooral PM'en! :)

Hartelijke groet,
Misha

MK149 (SUPPLIED WITH MUSIC CREATOR PRO)
• 49 Velocity-sensitive standard keys (4 octaves).
• Standard MIDI connection. Interfaces to most PC soundcards with suitable lead.
• Battery Holder and external power socket (9V DC, 100mA).
• Pitch bend wheel.
• Modulation wheel.
• Master volume slider.
• Button select for wheel assign, channel select, program select, memory, transpose, octave shift.
• Supports all MIDI controller change messages.
• Supports all program numbers and bank change messages.
• Programmable channel pressure and velocity.
• Six user-programmable 'Bank and change' memory.
• Transpose up to full range of 109 keys in semi-tone steps, and pitch by 24 half-steps.
• Selection of 10 velocity curves.
• 3-digit LED display.
• Sustain pedal connector.
• Dimensions: 805 x 205 x 84mm.
• Weight: 3.2kg.
 

Attachments

  • IMG_20160127_212422.jpg
    IMG_20160127_212422.jpg
    65,5 KB · Bekeken: 123
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top