• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha SY85

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

XV88

Stamgast
Lid sinds
18 oktober 2013
Berichten
138
Onlangs in een package deal aangeschaft. Had een beetje liefde nodig, dat heeft ie gehad en nu mag hij naar een liefhebber :-)

Ik heb hem intern en extern gereinigd, nieuwe backup batterij erin gesoldeerd, nieuwe power knop erin en een zwarte toets vervangen die stuk was. Ik weet niet of de floppydrive werkt.. het riempje zit er nog op, staat op spanning en ziet er goed uit maar ik heb geen disks.. Ik heb de factory sysex data er via midi ingeladen. Alle knopjes en sliders doen het prima en ook de *polyphone* aftertouch werkt! Uiterlijk van de synthesizer is ook nog erg netjes. Klinkt uitstekend en moest destijds concurreren met de Roland D-50 en Korg M1. 4/5 sterren op VintageSynth.com

Hier een linkje naar een topic op dit forum waar er vol lof over deze synthesizer gesproken wordt: :L

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=168798&highlight=yamaha+sy85

Op basis van wat onderzoek kom ik op een prijs van 199 euro

Op te halen in IJsselstein waar je hem uiteraard mag uitproberen onder genot van een biertje of een kop koffie. Op m'n werk in Nootdorp kan eventueel ook maar dan kan je hem niet uitproberen..
 
Oke, foutief overgenomen van een website: hij heeft geen polyphone aftertouch :bekdicht: excuus.

Wegens overweldigende belangstelling een pricedrop naar 150 euro :okdan:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top