Gloomer - Main Core

Wederom intrigerend stuk muziek gehoord.

Thanks a lot Platform, fijn dat je hem leuk vindt, cool !! ;) Bedankt voor te luisteren en de feedback ! :)
 
Niet echt easy listening maar Ik vind hem nog best te pruimen. Die kreet op 2:33, is dat een echte stem?

Ja, dat is uit een vocalpakket dat ik vond op het internet.

Dank voor te luisteren en de feed beste 1V !!! ;)
 
tot nu toe een van de beste die ik heb gehoord, hier ga ik echt van uit mn dak!

zoiets misschien ook wat Exoterrestrial zei:

'dat heeft m'n 70's psychedelisch brein nu eenmaal graag'

er zit ergens iets zeer muzikaals in, mag ik nu ook even een keer: nogal 'Zappaiaans'!

hoe zijn die drums gemaakt? ik hoor namelijk verschillende contrasterende (poly ritmiek, poly metriek)
ritmes door elkaar heen
 
ps: grappig dat de een zn brein dit als te chaos en te druk ervaart en de ander dit
kan horen als een lekker warm rustig badje vol met leuke drijvende eendjes, zeepbellen
en mini-krokedillentjes!
 
Waauw MarsMusica, ik ben erg blij dat je hem zo goed vindt, doet deugd om te lezen ook. Die drums, tja vanalles bijeenrapen en proberen hé.. ;) Mijn echte geheimen ga ik natuurlijk niet prijsgeven *D

Maar top van je, dank je wel ! :okdan:
 
Waauw MarsMusica, ik ben erg blij dat je hem zo goed vindt, doet deugd om te lezen ook. Die drums, tja vanalles bijeenrapen en proberen hé.. ;) Mijn echte geheimen ga ik natuurlijk niet prijsgeven *D

Maar top van je, dank je wel ! :okdan:


je diepste muzikale geheimen hoef ik niet te weten maar mag ik weten of je het noot voor noot hebt ingevoerd of dat het stukjes kant en klare ingespeelde drums waren?
 
Zo, ff mijn bijdrage afkraken... :-S

Ik vind jouw inzending kunstig en aanhoorbaar. En ik liet me niet opjagen door je..

Die database zit ik vast ook in. Ik heb al gemerkt dat leiders niet tegen scepticisme kunnen :-)

Maar of ik nu op je ga stemmen, ga ik even over nadenken... :-P
 
Zo, ff mijn bijdrage afkraken... :-S

Ik vind jouw inzending kunstig en aanhoorbaar. En ik liet me niet opjagen door je..

Die database zit ik vast ook in. Ik heb al gemerkt dat leiders niet tegen scepticisme kunnen :-)

Maar of ik nu op je ga stemmen, ga ik even over nadenken... :-P

Ocharme ja, jouw bijdrage afkraken.. 't is te zeggen : persoonlijke feedback geven. Ik wist al dat ik wat fout deed ;)
Ja, ik zit ook in die database, tuurlijk.

Dank je voor de mooie woorden, zoals "kunstig"..

geef me maar een stem dan :dubbel:
 
Onconventioneel!
Ligt niet echt gemakkelijk in het gehoor, maar origineel is het zeker.

Thanks a lot Scrape, van harte !! ;)
 
eerste nummer klinkt al veelbelovend!
creatief en eigenzinnig (of is het imitatie van een stijl/band die ik niet ken?)

geen tijd om alles te beluisteren, maar wil geloven dat het muziek vol
verrassingen is!
 
eerste nummer klinkt al veelbelovend!
creatief en eigenzinnig (of is het imitatie van een stijl/band die ik niet ken?)

geen tijd om alles te beluisteren, maar wil geloven dat het muziek vol
verrassingen is!

Het eerste nummer, tja, dat is een gevolg van al jààren metalhead te zijn zeker ;)
Geen imitatie neen, al zitten er heel veel jaren 80 invloeden in mijn muziek.

Vol met verrassingen inderdaad, als je de kans hebt, mag je altijd eens luisteren. :)

Dank man :W
 
Back
Top