Commodore MK10 masterkeyboardje

Status
Please reply by conversation.

phochos

Berliner School Member
Lid sinds
12 februari 2003
Berichten
10.136
Locatie
Den Haag
Ik zoek een Commodore MK10 masterkeyboardje, een vier octaafs keyboardje in witte uitvoering. Zal ze een tijdje geleden voor weggeefprijzen staan (tot 10 euro). Heb er eentje nodig voor mijn Yamaha PSS480 keyboard/module, waarvan ik het klavier af gesloopt heb omdat deze het niet meer deed. Maar de rest doet het nog wel en wil hem weer gaan gebruiken.:D
 
Daar hoef je toch niet perse een Commodore voor te hebben? Das wel een heel summier ding....Iedere boerenkool MIDI keyboard werkt daar toch mee? Ik heb nog wel een Arturia keylab 49 voor je zitten ook sliders en drumpads op enzovoorts

Hier staat er een trouwens http://www.marktplaats.nl/a/compute...odore-midi-keyboard-met-kabel-en-voeding.html
weet niet of dat het type is exact maar wel iets in die trant

Dat weet ik wel dat ieder boerenkool MIDI keyboard eraan kan, maar heb alleen maar een klaviertje nodig en ik heb heel weinig geld om te besteden, het tijdperk van veel geld uitgeven is over voor me.:D
 
heb er een paar liggen, zal van de week even checken welke werkt.!

Als je er nog eentje hebt die het nog goed doet, hoor ik graag hoeveel het gaat kosten.Alvast bedankt.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top