• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Doepfer MAQ 16/3 Analog Sequencer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

deathspell

Ouwe rot
Lid sinds
29 juni 2012
Berichten
1.609
Wegen overstap naar een Koma Komplex bied ik mijn Doepfer MAQ 16/3 Analog Sequencer te koop aan. Het apparaat is in schitterende staat en werkt voor de volle 100%!

Ik denk dat veel van jullie dit apparaat wel kennen, maar voor de zekerheid:

Fans of vintage analog sequencers will be glad of the MAQ16/3. It combines the creative potential of an analog sequencer with the advantages of MIDI. MAQ16/3 outputs the sequencing data both as control voltages (CV) and as MIDI events. MIDI Out of the MAQ may be connected to MIDI In of any sound generating MIDI device (Expander, Sampler, Synthesizer) or to a sequencer recording the MAQ data. Additionally 3 Control Voltage and Gate outputs are available for controlling vintage synthesizer equipment (e.g. the A-100 Analog Modular System). The main feature of the MAQ is the real time access to the sequence via 48 rotary potentiometers grouped in 3 rows of 16 dials each. All important parameters like first/last step, MIDI event type, MIDI channel, forward/backward/random/pendulum mode, gate time, tempo and so on are independently assigned to each row and can be changed in real time while the sequence is running. This enables very complex sequences. The rows may not only be used for generating note events but also other important MIDI events or for controlling the length of time for each step. Of course the MAQ allows the synchronisation via MIDI Clock, Start and Stop either as master or as slave.

Ik denk dat 450 euro (incl. adapter) een heel behoorlijke prijs is.

Ophalen en testen kan natuurlijk altijd, verzenden is ook mogelijk - op kosten en risico van de koper.

Vriendelijke groeten!
 
Excuus voor de snelle bump, maar op verzoek: het gaat om de zilverkleurige versie met rode leds. Deze dus...

6098654_800.jpg


:P
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top