• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Native Instruments Traktor Kontrol S2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Mike Rockmore

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2003
Berichten
903
Locatie
Groningen
Ik heb een Native Instruments Traktor Kontrol S2 te koop. In prima staat, gaat weg omdat ik spaar voor een andere setup. De prijs is vast. Ik heb er een tas bij, waarmee je hem handig kan opbergen etc. Daar is ruimte voor de controller en een laptop. Prima om mee te nemen naar je eerstvolgende DJ gig! Inclusief de benodigde kabels etc. Foto hieronder!

De prijs is 175 euro en is vast. Is echt mijn bodemprijs. Ik wil eventueel ook nog wel kijken naar ruilwaar. Kan verstuurd worden op kosten en risico van de koper. Heb je vragen? Mail of bel gerust. Kan hier uiteraard in full effect getest worden. Op onzinbiedingen reageer ik niet :)
 

Attachments

  • IMG_20151103_122733.jpg
    IMG_20151103_122733.jpg
    63,7 KB · Bekeken: 140
  • IMG_20151103_123038.jpg
    IMG_20151103_123038.jpg
    71,3 KB · Bekeken: 115
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top