Yamaha CS-80 gezocht

Status
Please reply by conversation.

patrickdafunk

Ingeburgerd
Lid sinds
9 december 2013
Berichten
64
Een Yamaha CS-80 gezocht. Liefst in mint / goede staat.
Vraag prijs onderhandelbaar, maar bereid om richting de 10K Euro te betalen.
 
Laat ons even weten als je er eentje gescoord hebt. Succes!
 
Misschien MP ff in de gaten houden ze worden sporadisch nog weleens aangeboden bij de orgelafdeling :)

Er staat al maanden een CS60 te koop op MP voor 3000, lijkt mij een betere keuze.. ook voor je rug.. (en die andere ruggen die je dan aan wat anders kunt besteden :))
 
Een Yamaha CS-80 gezocht. Liefst in mint / goede staat.
Vraag prijs onderhandelbaar, maar bereid om richting de 10K Euro te betalen.
Ik gun het je van harte, maar ik denk dat je wel realistisch moet blijven en je met 10K gezien de huidige prijzen een aardig eind te kort schiet.
Ik vind de CS-80 (ook al ben ik een grote Vangelis fan) de huidige vraagprijzen ook niet waard.
Voor hetzelfde geld koop je een drietal andere (Prophet 5, Synthex, OBX, Jupiter 8) econische synths.
Wil je toch een klein beetje de CS-80 sound voor een redelijk bedrag ga dan voor een CS-50/60, heb ik ook gedaan.
Voor midi inbouw heb ik wel een adres voor je, is ook bij mijn CS-50 ingebouwd.
Staat nog steeds een nette CS-60 op MP.
 
Vast niet waar je op zit te wachten maar als je dat geld hebt liggen voor een poly kun je ook op zoek gaan naar een Chroma, evt. met expander. Zorgen dat ze cc+ zijn of worden, een Enabler proberen te bemachtigen en de kit voor polyfone aftertouch laten installeren.

In ieder geval succes!
 
Ik heb nog wel alle orginele manuals liggen in mint condition, alvast een begin :)
 
Ben bereid om hoger te gaan. Weet iemand Nederlandse of belgische verkopers waar ze te koop zijn? Of andere tips?
Bedankt!
 
@Pro-logic:
Je hebt gelijk maar, ik kon het niet laten naar aanleiding van wat ik zie dat hier gevraagd wordt voor wat men te bieden heeft.
Sorry jongens.

Hallo Marcmarc,
Er is er recent eentje gegaan voor 13K in goede staat uit Frankrijk. Lokaal heeft een kennis van me een half jaar geleden eentje gekocht voor 9K in redelijke staat. Dus ik snap niet zo goed waarom je denkt dat dit lage inzet is voor een CS-80?
 
In redelijke staat is niet hetzelfde als mint. Ik val vooral over dat mint voor het oorspronkelijke geboden bedrag. Dat dat later bijgestuurd wordt kan ik me voorstellen.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top