Is deze starter kit wat?

Retonator

Ingeburgerd
Lid sinds
23 Maart 2008
Berichten
29
Nu ik het DIY virus te pakken lijkt te hebben door de DIY conventie in tilburg kwam ik deze set tegen als aanbieding in mijn mail.

Starter kit

Is dit was als starter setje? Op de conventie hadden ze ook HQ solder station's en opzich deden dezen het prima.

Ik kan ook niet echt bepalen of de prijs ok is
 
Wat er in zit is allemaal bruikbaar, alleen die striptang vind ik zelf maar kut.
Ik heb geen ervaring met die soldeerbout , heb zelf een Weller waar ik erg blij mee ben.

Die soldeerbout zal het duurste zijn uit het setje.

Ik denk dat wanneer je alles los opzoekt op internet je heel goed kan bepalen of de prijs ok is.
 
Het is voor een groot deel rommel wat in die kit zit.
Je kan best voor ietsje meer wat beters kopen.
Alles wat in dit kit zit kan je overigens voor een habbekrats via e-bay in china bestellen mocht je toch voor zo goedkoop mogelijk gaan. Je zal verbaasd zijn hoe goedkoop het is met nog een gratis verzending erbij. Ik schat 35 USD voor die losse rommel en max 30 USD voor het soldeerstation.
Het duurste van het pakket is die bak met vakjesdozen maar die nou juist niet van belang om wat te maken.
 
Thanks voor de adviezen, ik ga dus ook niet deze kit bestellen. Het is geen doel om zo goedkoop mogelijk spullen te krijgen. Het was voor mij wel een overzichtelijk lijstje van allerlei handig spulletjes. Het is gewoon wat lastig om alles zelf bij elkaar te zoeken zeker als je nog weinig verstand hebt van de kwaliteit.

Waar zouden jullie los van google beginnen met zoeken zijn er bepaalde shops/sites aan te raden waar ze tegen een redelijk prijs dit soort spul hebben (natuurlijk heb je ook sites als conrad etc.. maar ik vraag me af of dat nu veel beter is).
 
Bedankt mensen, ik ga hier zeker gebruik van maken erg handig om een steuntje in de rug te krijgen. Het is natuurlijk ook wel de bedoeling dat ik zelf het eea opzoek / onderzoek maar gebruik maken van jullie collectieve kennis is zeer handig!!!!

Ik wil vaak snel klaar zijn maar ik merk dat het bij dit soort zaken handig is als ik gewoon stap voor stap de dingen opzoek bestel etc..
 
nagelschaar! onmisbare tool om pootjes te knippen :)

Ieder z'n ding natuurlijk ;)

Maar ik heb zelf toch liever deze voor dat werk:

440118.jpg
 
Back
Top