Cubase for Mac ofzo?

Arv

Robot
Lid sinds
18 oktober 2001
Berichten
13.098
Locatie
Zuid Holland
Ik heb nog een grote directory op mn mac met oude Cubase flles van toen ik nog op pc werkte.
Ik zou graag die files willen reconstrueren (voor zover mogelijk, in ieder geval midi en audio).
Volgens mij heb ik dan of een cheap Cubase4mac versie nodig of een Cubase-to-Logic convertor..
Het is al even geleden dat ik een zoektochtpoging deed, maar ik herinner me nog dat ik na lang zoeken de moed opgaf.

We zijn wat jaren verder en vroeg me af of iemand weet of er nu gratis/cheap sw is om dit te kunnen doen? Ik hoef enkel maar de file te kunnen lezen en exporten..


Thanks in advance.
 
Als je nog weet in welke versie van cubase je de tracks gemaakt hebt. Dan volstaat die versie.
Een latere versie is ook prima uiteraard.
Stel je hebt het in cubase sx gemaakt (ik noem maar wat)
Tjsa ik denk dat je die voor next to nothing kunt kopen nu. (Paar) tientje(s) ?)
 
Ja het was inderdaad in sx.
Mja er zit niets anders op denk ik, maar eigenlijk zal ik hem maar zeer weinig gebruiken want zodra ik het heb omgezet naar Logic..
 
Hhmmm, zonder export beperking? Had ik niet verwacht.

Maar ik wil je best helpen hoor. Als je mij de cpr bestanden stuurt, kan ik ze exporteren naar midi tracks. Helpt dat?
 
idd, of vraag iemand z'n elicencer met cd/dvd te leen,,
Of mss beter,, koop een elicencer, en gebruik een officiele full trial versie.. die werkt een maand,, maar geen idee of ie alles doet..??
EDIT: oeps, je heb't het al vermeld vd trial versie.. :) :)
 
Thanks,

het is inderdaad gelukt.. Ik kan nu (binnen een maand) alles exporteren! Gelukkig heb ik niet zoveel projecten
te converteren.. :erm:
 
Back
Top