• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mutable Instruments Anushri

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

barn

Detroit nerd
Lid sinds
16 augustus 2002
Berichten
2.374
Locatie
Amsterdam
Elektron Analog 4

Perfect werkende elektron analog 4. Behoeft geen introductie. Heeft op een paar plekken het bekende euvel van het loslatende verf (van de eerste serie), maar ik heb een vervangende frontplate nieuw bij (twv 70). Heb hem er zelf nog niet opgezet, zodat je hem in de toekomst een keer als nieuw weer kan maken. Komt ook met rackears en/of zwarte elektron stand voor 2 apparaten. Superstevig ding op 2 manieren te gebruiken (staand of liggend).

950,- (incl. rackears of stand)


Wavestation A/D

Mooiste Wavestation A/D die je gaat tegekomen. Erg coole wavesequence/vector synth die wel makkelijk te editten is vanaf het panel, inclusief joystick! Beschikt ook over 2x audio in, om o.a. de audio te gebruiken in wavesequences.

325,-


Mutable Instruments Midipal

Midi processor van Mutable Instruments met open source code om zelf dingen te maken/aan te passen. Ik kom er gewoon niet aan toe om hem te gebruiken of om mee te knutselen. Is de al in elkaar gezette versie door MI zelf, in de zwarte behuizing.

100,-


Moog EP-3

Moog expression pedal. Dacht dat ik dat wel eens handig zou vinden, maar nog nooit gebruikt. Nieuw dus :)

40,-


9090 sequencer diy kit

Kom er maar niet aan toe om hem te bouwen. Vanuit de beta groep. Uiteindelijk kan je deze dus koppelen aan je 9090 om een volledige 909 te hebben. Ik heb geen reden meer om hem te bouwen, aangezien ik inmiddels een 909 heb, mijn 9090 gebruikt gaat worden voor andere doeleinden, en ik andere dingen liever eerst maak.

100,- (200,- als ik hem voor je in elkaar zet)


Mutable Instruments Anushri

Coole 101-achtige analoge synth met jx3p-achtige sequencer, en leuke lofi drumcomputer erin. Inclusief patch punten om aan te sluiten in de modulaire wereld. Heeft de zwarte behuizing.

325,-


Op te halen in Amsterdam West.
Foto's volgen.
 
Last edited by a moderator:
Veel interesse in de 9090 sequencer, maar ik was iets te enthousiast met het zelf bouwen voor 200,-
Ik zie hier vanaf omdat ik zelf geen 9090 op dit moment heb, en hij daar zijn power vandaan krijgt, zodat ik hem zonder te testen in elkaar zou moeten zetten. En dat voelt niet lekker :)

Build zelf valt heel erg mee qua componenten, maar let dus wel:
De 9090 sequencer heeft power van de 9090-powerbus nodig of een externe power source.
 
9090 sequencer is net op de bus gegaan.

Even wat foto's van de wonderschone Wavestation A/D. Inclusief RAM kaartje en manual.
Versturen gaat lastig worden. Hij is behoorlijk diep en ik heb geen geschikte doos op dit moment.

attachment.php


attachment.php


attachment.php



midipal: (foto van internet)
midipal2.jpg



moog ep-3: (foto van internet)
moog-ep-2-moogerfooger-expression-pedal-ep2-5.jpg
 

Attachments

  • overview_big.jpg
    overview_big.jpg
    18,8 KB · Bekeken: 68
  • close2.jpg
    close2.jpg
    44,9 KB · Bekeken: 68
  • close3.jpg
    close3.jpg
    59,9 KB · Bekeken: 74
Even samengevat:

Wavestation AD: 325,-
Mutable Instruments Anushri (zwarte case): 325,-
Moog EP3: 35,-
Mutable Instruments Midipal: 90,-

Komt bij:

M-audio Axiom 25
Bijna nooit gebruikt, plasticje zit nog op het scherm.
80,-

attachment.php
 

Attachments

  • IMG_3222b.jpg
    IMG_3222b.jpg
    71,8 KB · Bekeken: 72
Ruilen is eventueel mogelijk. Verras me, of denk aan het volgende:
Jx3p (zonder pg200, mag in mindere optische staat), mks-50, moogerfooger phaser 103, e-mu command station of proteus2500 (evt. ook ruil met proteus2000), enzo, enzo

tags: jx-3p, maudio, axiom25, midipall, emu, proteus-2500, xl7, xl-7, mp-7, mp7, pk-7, pk7
 
Wavestation AD: 300,-
Mutable Instruments Anushri (zwarte case): 300,-
Moog EP3: 25,-
Mutable Instruments Midipal: 80,-
M-audio Axiom 25: 75,-

Komt dat zien, komt dat zien...
 
Wavestation AD: verkocht
Mutable Instruments Anushri (zwarte case): 300,-
Moog EP3: 25,-
Mutable Instruments Midipal: 75,-
M-audio Axiom 25: verkocht
 
Mutable Instruments Anushri (zwarte case): 300,-
Moog EP3: verkocht
Mutable Instruments Midipal: 75,-
 
Midipal ook verkocht.

Blijft over de Anushri. Zal even een videootje maken om jullie lekker te maken ;)
 
Even 2 filmpjes...

1 van de synth, octatrack doet niets behalve midi noten sturen


2 van de sequencer en de drumkit, sorry voor de lengte van het filmpje en de slechte loop ;)
De octatrack doet niets anders dan wat midi events.


Oh ja, ik heb trouwens geheel in ghetto stijl, wat benamingen geschreven bij de onderste 2 rijen knoppen die verschillende functies hebben. Dit is met zo'n verf pen gemaakt, en kan je er makkelijk weer afkrijgen, mocht je dat niet willen.
 
Pssst: dit weekend de anushri voor 250,-
Alleen afhalen...
 
pompompom... wie helpt me dit topic te sluiten.

ruilen mag ook!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top