• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland JX-10 + PG-800

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

koffiekop

Voltage controlled idiot
Lid sinds
8 december 2014
Berichten
89
Locatie
de spaice
Hierbij bied ik mijn Roland JX-10 aan, in verband met Eurorack-fever.
Hij is compleet met PG-800 programmer en ik heb er voor dat ik de PG-800 kocht ook een Colin Fraser patch in gezet. Er zit ook een M64-C cartridge bij, waar wel even de batterij van vervangen moet worden. Maar dat kan ik je wel laten zien hoe dat moet.

Hij heeft wat gebruikssporen, maar hij is helemaal nagekeken en werkt helemaal top.

Vraagprijs voor de set: 1200 euro; ik sta open voor biedingen of ruil met Eurorack.

Specs:

Polyphony - 12 voices
Oscillators - 2 DCO's per voice (24 oscillators)
Effects - Portamento, chorus, chase-play
Memory - 50 preset, 50 user patches, 64 Program Patches, External memory cartridges
VCF - One resonant low pass and one non-resonant hi pass filter (which can be used simultaneously)
VCA - 2 ADSR envelope generators per voice
Arpeg/Seq - 1-track real-time sequencer, 400 note memory (M-32 card), 800 note memory (M-64 card)
Keyboard - 76 key keyboard with velocity and aftertouch
Control - MIDI
Date Produced - 1986
 
Prijsverlaging naar 1000 (iets wat hoogingeschat allemaal).

Eurorack dingen die ik zoek:

Make Noise - RxMx
Nieuwe case (9u)
Make Noise - FXDf
Koma Elektronik SVF-201 State Variable VCF
Effects (delay/reverb)
Drummodules
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top