• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Eowave Magma analoge synth

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Scrape

Ouwe rot
Lid sinds
5 juli 2012
Berichten
1.319
Locatie
Groningen
Magma van Eowave: €405
De best klinkende synth die ik ken. Waarom dan toch in de verkoop? Deels omdat ik af en toe ruzie heb met de bediening (die grotendeels supereenvoudig is, maar van een paar dingen begrijp ik niet helemaal hoe ze werken). Maar eigenlijk verkoop ik hem vooral om nieuwe studiomonitoren te kunnen kopen. Precies een jaar oud. Dat het ding handgebouw is, zie je een klein beetje aan behuizing die niet 100% recht is (zie foto's). Zo was die bij aankoop ook, en hij is technisch volledig in orde, maar ik meld het toch maar even. Luister hier bijvoorbeeld naar wat geluidsfragmenten: http://www.eowave.com/magmax.php. En hier: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=168611&highlight=eowave+magma. Kan verzonden worden met kosten en risico voor de koper.

Setje van tweemaal Rokit 5 G2 van KRK: €185
Moge bekend zijn. Alleen ophalen. Goede toestand.
 

Attachments

  • IMG_4411.jpg
    IMG_4411.jpg
    30,5 KB · Bekeken: 99
  • IMG_4413.jpg
    IMG_4413.jpg
    23,1 KB · Bekeken: 85
Vreemd hoor, nog geen enkele reactie op de Magma, behalve dan een bod van 100 euro (yeah, right :stupid). Er zijn toch genoeg liefhebbers van analoge desktop-monosynths op dit forum zou je denken? :?

De afwijking in de behuizing stelt echt niks voor, mocht dat iemand doen twijfelen. Anders had ik hem destijds wel teruggestuurd naar de winkel. Ik heb het alleen gemeld voor de volledigheid. :)

Of is de prijs nog te hoog? Vooruit dan maar, nog wat eraf:

Nu voor € 370 euro. :eureka:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top