• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Waves MAXXBCL hardware compressor limiter TOP!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Pimpampeter

Muziekfabriek
Lid sinds
2 juni 2005
Berichten
1.226
Locatie
Eindhoven
Na veel vijven en zessen heb ik toch besloten om m de deur uit te doen:

Mijn Waves MAXXBCL hardware compressor/limiter bass enhancer. DE ideale all-in-one mastering unit.

Mijn MAXXBCL is werkelijk in nieuwstaat, en heeft erg weinig aan gestaan. Ik doe m weg omdat hij in mijn mastering chain overbodig is geworden. Hij staat bekend om de zeer goede ADDA converters, en de fantastische klank. Slaat de software versies (Maxxbass, Renaisance compressor en L2 compressor) met gemak 10 keer om de oren.

Voor de snelle beslisser een scherpe prijs: 1500 euro.

Inclusief originele handleiding. Sla nu je slag, nu of nooit...
 

Attachments

  • IMG_2311.jpg
    IMG_2311.jpg
    51,6 KB · Bekeken: 191
  • IMG_2312.jpg
    IMG_2312.jpg
    53,3 KB · Bekeken: 113
  • IMG_2313.jpg
    IMG_2313.jpg
    55,4 KB · Bekeken: 115
  • IMG_2314.jpg
    IMG_2314.jpg
    47,9 KB · Bekeken: 115
Schopje. Er is redelijk wat interesse, maar nog geen definitieve beslissers. Ben er snel bij want ik begin te twijfelen of ik deze mega bak uberhaupt weg moet doen...
 
Nog geen definitieve beslissers, maar die hebben nu pech: heb ZO'N dikke setting gevonden, dat ie mooi blijft.

Slotje svp!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top