• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Behringer C2, MXL770 studiomic, SR-JV-80-05

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ykaruzo

Gedeactiveerd account
Lid sinds
7 oktober 2005
Berichten
960
Set Behringer C-2 condensator mics, perfecte staat geheel compleet zoals geleverd, dus koffertje, 2 klemmen, railsje, 2 plopkappen en boekje, + extra 2 goede kabels 3 meter Procab MC305 XLR/XLR

35 euro inclusief aangetekend verzenden en super verpakken,


Roland SR-JV-80 World expansie, begint een beetje zeldzaam te worden
60 euro incl, aangetekend verzenden en veilig verpakken, is uiteraard 100% komt zojuist uit mijn eigen synth. http://www.planet-groove.com/roland/sr-jv80-05.html hier uitgebreid info + veel demo’s

MXL 770
Geheel compleet zoals nieuw geleverd koffertje, doos, manual, reserve elastiek, mic en shockmount, + erbij broadcast hengel met 4 meter xlr/xlr en popfilter, mic is uiteraard perfect en onbeschadigd, 35 euro inclusief aangetekend verzenden en super verpakken,



Al mijn spullen zijn prive thuis gebruikt, ben er netjes en zuinig op, bewaar altijd alle dozen en toebehoren, in mijn huis wordt ook niet gerookt,

Verzenden doe ik altijd aangetekend, kost een paar euro meer maar ik weet dan zeker dat het aankomt, verpakken doe ik altijd extra goed, sta ik inmiddels om bekend,
 

Attachments

  • C-2.jpg
    C-2.jpg
    74,3 KB · Bekeken: 127
  • World.jpg
    World.jpg
    75,8 KB · Bekeken: 100
  • MXL 01.jpg
    MXL 01.jpg
    58,7 KB · Bekeken: 93
  • MXL 02.jpg
    MXL 02.jpg
    34,4 KB · Bekeken: 94
Foutje in de prijs van de MXL 770 moest zijn 65 maar is inmiddels verkocht
 
Oke dan

Beetje prijsverlaging: Behringer C2, mag voor 30 euro en de SR-JV-80-05 World card voor 50
 
Behringer mic setje = ook verkocht,

Heb alleen de SR-JV-80-05 World card nog voor 50


Maar meerdere advertenties volgen
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top