Nicolas 2000
It's a household name
Oh het is niet eens hexadecimaal. Makkie!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ow, zeker wel hoor, leuk om je hoofd over te breken als 11 jarige die het engels nog niet machtig genoeg is om het dikke masos boek te begrijpen:Oh het is niet eens hexadecimaal. Makkie!
je kan sample dump doen via bijv. soundforge via midi en je hebt nog de optie om chickensys translator te gebruiken als je wel scsi hebt.klopt allebei, maar darmee kun je bij een e-mu nog steeds geen wav bestanden van je computer inladen. Wel je opgeslagen materiaal binnen de sampler wat beter beheren.
Hoe klinkt de sampler van de g8?Korg M3 (maar gebruik de functie niet)
Roland Fantom G8 (sample ik eigenlijk het meest mee, werkt lekker met dat grote scherm)
Akai MPCx (wordt steeds meer gebruikt. Fijn apparaat.)
ik vind er een mooi vol geluid in zitten. Zeker met de ingebouwde effecten kun je veel doen.Hoe klinkt de sampler van de g8?
Mogelijkheden met oude samplers.Dat klinkt lekker. Bijzonder om te horen hoe scherp de attacks worden/blijven. Zou die mod ook kunnen op mn Akai S01vraag ik me af...?
Zucht... Floppydisc's...
Dat waren nog eens oplaad tijden
Misschien delen van midi en audio kanalen...(hoeveel minikanalen? 16x 16x + 32x + 32 keer en meer...)Waarom? Geen idee
Oh nog vergeten:E-mu E4XT
E-mu E4 Platinum
Akai S612
Akai S900
Akai S950
Akai S1100
Akai S5000
Ensoniq EPS16+
Korg DSM1
Roland S550
Roland MKS100
Dynacord Add-One + Add-Drive
Cheetah SX16
Peavey DP + SX
Tot so far wat ik nog heb.
Waarom? Geen idee Ik gebruik alleen de Dynacord en de S950 in de praktijk, vanwege het character en uit praktische overwegingen.