• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

single Pro Tools 10+11 bundle license Activation Card voor € 199

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Delta Music

Ingeburgerd
Lid sinds
12 Maart 2015
Berichten
74
Locatie
Sint-Truiden (B)
Ik heb 2 x een 'single Pro Tools 10+11 bundle license Activation Card' te koop. Ze zaten bij 3 Avid Eleven Racks die ik gekocht heb, maar ik had zelf maar 1 kaartje nodig.

Wat krijg je als je de code op de Pro Tools 10+11 bundle Activation Card activeert in je Avid account:

- een single bundle license voor Pro Tools 10+11 op je iLok account (en die moet je op een iLok2 plaasten)
- software download links voor Pro Tools 10 en Pro Tools 11 in je Avid account + het recht om alle toekomstige Pro Tools 10 en 11 software updates te downloaden
- je krijgt 1 Avid Support Code die geldig blijft voor 60 dagen. Deze code geeft je recht op 10 'online support cases' en 1 support case via telefoon (UK). Deze Avid Support code krijg je automatisch via mail van Avid

Wat krijg je niet als je de code op de Pro Tools 10+11 bundle Activation Card activeert in je Avid account:

- je krijgt geen 1-jarig support plan (wil je dit wel, dan moet je een volledige Pro Tools 11 license aankopen die meer dan €700 kost)
- je krijgt geen gratis upgrade naar Pro Tools 12 eens deze uitkomt (wil je dit wel, dan kan je deze echter aankopen eens hij uit is aan een sterk verlaagde prijs).

Samengevat: wil je heel goedkoop enkel Pro Tools 10/11 zonder 1-jarig support plan en zonder gratis update naar Pro Tools 12 (het enige verschil met Pro Tools 11 is 'in-the-cloud' samenwerking met andere Pro Tools 12 gebruikers), dan is dit je kans!

De prijs is €199,00 voor 1 single Pro Tools 10+11 bundle license Activation Card. Eens betaald stuur ik een mail met een scan van het kaartje met de Pro Tools 10+11 bundle license activation code. Eens je via mail bevestigd hebt dat de single Pro Tools 10+11 bundle license op je iLok account staat wordt het kaartje vernietigd.

Wil je ook nog een lege, nieuwe iLok2 om de license op te plaatsen, dat kan voor €30,00 extra, verzending inbegrepen.

Betaling bij voorkeur via PayPal

Meer info via info@deltamusic.be

Met vriendelijke groet,

Marc Schellekens
www.deltamusic.be
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top