Roland jv 1080

Kylbill

Nieuwkomer
Lid sinds
5 mei 2014
Berichten
2
Hi,

Zojuist een Roland jv 1080 aangeschaft. Ik wil 'm gebruiken om via Cakewalk Home Studio midi's af te spelen met een "iets" betere geluidskwaliteit dan van de geluidskaart uit de pc.......
Ik heb echter problemen om de 1080 aan te sluiten op de versterker (een JVC A-GX2 (ook een oudje, maar wel erg goed....)).
M'n boxen (Jamo S622) heb ik aangesloten op de versterker en vanaf de 1080 ga ik met grote jacks vanuit de MIX OUT naar de versterker (met Tulp). Vraag is: waar sluit ik 'm op aan (of gaat dat niet lukken met de JVC)? De mogelijkheden: Phono | CD/Video-sound | Tuner | Tape (rec of play).
Who can help me?

Greetz,

Kylbill.
 
M.u.v. Phono en Tape rec zouden alle ingangen geschikt moeten zijn.
 
Thanks! Heb ontdekt dat het aan de versterker lag. Inmiddels andere aangesloten (Marantz PM 8000). Ook een oudje (maar nog (veel) beter.....). Ben nu de 1080 (met meerdere expansions) aan het ontdekken en ben al behoorlijk enthousiast aan het worden......
 
Phono is een platenspeler-ingang. Daar zit een RIAA correctie voorversterker achter die het laagspectrum enorm versterkt en het hogere spectrum enorm verzwakt.
Alle andere ingangen hebben geen correctie en zijn dus geschikt.
 
Back
Top