• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland RD-700sx Stage Piano + SRX Expansion boards + pedaal + statief

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Delta Music

Ingeburgerd
Lid sinds
12 Maart 2015
Berichten
74
Locatie
Sint-Truiden (B)
Roland-RD-700sx_zpsaiucfasg.jpg


Deze Roland RD-700sx Stage Piano werd aangekocht in 2005 is nog steeds in zo goed als nieuwstaat. Ze werd enkel in de studio gebruikt en werd slechts 1 keer verhuisd. Er staat voor zover ik weet zelfs geen krasje op.

Het klavier is een gewogen ‘Progressive Hammer-Action Keyboard’ met 88 toetsen. De pianoklanken zijn 2 volledige 88-note gesampelde Concert Grand piano’s, met multisamples voor iedere toets. Deze pianoklanken zijn te horen op talloze CD’s sinds 2005 tot nu, idem dito voor de prachtige elektrische piano en de zeer realistische orgelklanken

Deze piano heeft 2 SRX expansion slots en daarin zijn 2 SRX Wave Expansion Board geïnstalleerd:

- SRX-06 - 'Complete Orchestra' (alle mogelijke orkestklanken)
- SRX-09 - 'World Collection' (alle mogelijke exotische klanken van over de hele wereld)

Is ook inbegrepen:

- een zeer stevig Quiklok Z-statief op wielen
- een Roland sustain pedaal
- originele handleiding
- stroomkabel

Meer info over deze prachtige piano is te vinden op Roland - RD-700SX | Digital Stage Piano

Ik verkoop deze stage piano omdat ik al enige tijd een Roland V-Piano heb alspiano voor de studio en de RD-700sx wordt sindsdien niet meer gebruikt.

De prijs nieuw was meer dan 3.000 euro (incl. de 2 SRX Wave Expansion Boards), de verkoopprijs is 999,00 euro (is niet onderhandelbaar)

Omdat ik deze piano officieel verkoop als bedrijf ontvang je ook een factuur inclusief 21% BTW, maar uiteraard geldt er geen garantie. Heb je een bedrijf in Nederland met geldig BTW-nummer, dan hoef je geen BTW te betalen (intracommunautaire handel) en dan is de prijs 825,62 euro

De piano kan bekeken, bespeeld, gehoord en gekocht worden in Sint-Truiden (B). Eventueel kan ze opgestuurd worden mits het extra aanrekenen van de verzendkosten (maar dit zal erg duur zijn, want de piano alleen weegt al 25 kg.)

Meer info via info@deltamusic.be
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top