Sx getest (gehackt), nu nieuw gekocht...kun je files gebruiken?

musica

Trance is my middle name
Lid sinds
4 juli 2003
Berichten
339
Locatie
Eindhoven
Hi,

Ik heb van iemand de gehackte versie gekregen van Cubase Sx om het programma te testen. Het beviel mij zo goed dat ik gelijk de originele versie heb gekocht en ook een andere computer. Ik weet nu alleen niet of ik een nummer dat ik gemaakt heb in de gehackte versie kan laden in de originele. Ik ben bang dat dit problemen gaat opleveren met de nieuwe Cubase of mijn computer...Weet iemand of dit problemen oplevert?

Thanx
 
Lijkt me maar een manier om het uit te vinden. ;)
 
Lijkt mij zeeeer onwaarschijnlijk dat dat problemen oplevert. Een JPG die waardanook vandaan komt kun je toch ook gewoon in Photoshop flikkeren? Gewoon doen, don't worry about it. Preference files over en weer slepen zou heel misschien nog 'n ander verhaal kunnen zijn, maar zelfs dat lijkt me sterk.
 
Ik wacht toch nog heel even met dit te proberen. Het lijkt mij ook onwaarschijnlijk dat het problemen oplevert, maar je weet maar nooit...Misschien is er toch nog iemand die dit ook heeft gedaan? Ik neem aan dat er toch wel wat meer mensen zijn die eerst de gehackte versie gebruikten om het programma te testen...
 
Met PC´s moet je je niks afvragen, gewoon backuppen en converteren.
 
Waarom zou je wachten? Het risico dat je loopt is m.i. 0,01%. Als je dat nog wil verkleinen tot 0,00% maak je gewoon een kopie van het bestand en open je dat met je kersverse legale Cubase - dan zie je vanzelf wat er gebeurt. Je hoeft echt niet bang te zijn dat Cubase het loodje legt... en zelfs als dat zou gebeuren installeer je 'm toch gewoon opnieuw...

HW
 
Back
Top