• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Clavia Nord Lead 4 keys. Nieuwstaat.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

grandaddy

Modulator
Lid sinds
18 april 2005
Berichten
1.088
Locatie
Waar ik ben
Na lang zoeken heb ik eindelijk een mooie Nord G2X in huis :) Als gevolg is Clavia nu wat oververtegenwoordigd in mijn compacte set-up. De NL4 mag daarom naar een nieuwe liefhebber.


Clavia Nord Lead 4 keys. Fantastisch klinkende polysynth.

  • In de doos, compleet met de originele CD-rom, handleiding, USB kabel en de originele aankoopbon voor de restgarantie.

De synth staat, in de doos verpakt, klaar om opgehaald te worden bij een bevriend forumlid in Amsterdam. (Je kunt 'm natuurlijk ter plaatse checken op de perfecte werking ;) ) Gaat niet op de post.

(Nieuwprijs is momenteel €1.849.) Mijn vaste ophaalprijs is € 1.050.



De enige inruilmogelijkheden zijn:

1.) DSI Pro-2 met manual en in perfecte staat. Eén op één ruil.

2.) Elektron Analog Keys, compleet en in perfecte staat. Met een bijbetaling van € 200 van jouw kant.


:kroon:
 

Attachments

  • Nord Lead 4 Keys.jpg
    Nord Lead 4 Keys.jpg
    43,2 KB · Bekeken: 122
Geen andere ruilvoorstellen dan de aangegeven DSI Pro-2 of Analog keys s.v.p.!
 
Deze blijft voorlopig lekker bij grandaddy :eureka:

Graag een :slotje: erop.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top