Schuin piepschuim verhoging dinges voor desktop synths/fx?

barn

Detroit nerd
Lid sinds
16 augustus 2002
Berichten
2.374
Locatie
Amsterdam
Googlen/Zoektermen verzinnen is een vak apart.
Ik ben weer goed in andere dingen.

Maar waar ik naar op zoek ben is iets van piepschuim (is het goedkoopst lijkt me), wat schuin omhoog staat zodat ik synths en effects wat kan verhogen/hellen.

Het mag een lange strook zijn die ik zelf wel op maat snij... en hopelijk kan ik uit verschillende hellingshoeken kiezen. Het hoeft niet standalone te werken op een horizontaal vlak zeg maar. De synths en fx 'leunen' al aan de voorkant, dus kunnen dan niet naar voren schuiven.

Hopelijk weet iemand wat ik bedoel en heeft die een idee hoe ik hier aan kan komen. Want toen ik dit hele verhaal in google intypte, snapte ie het niet. Heel gek. Hij zei zelfs niet: "Bedoelde u niet..."

;)
 
bij ikea verkopen ze een laptop stand voor een paar euro. Als je daar een stukje uitzaagt zodat er een blokje hout onder kan onder hoek van 90° kan je vast ook vanalles hebben qua hoek en is duurzamer dan piepschuim. Zou piepschuim statische electr geven ook? En die bolletjes komen los met wat pech.

haha ze zijn me voor, die hierboven dus, ik heb nog een groene - vorige kleur. Nu is 't zwart.
 
denk dat het de roze wordt! ;)

maarrr, het nadeel hiervan is weer dat ik ook smallere units heb... of ik moet mijn hele plank dus volgooien met die dingen...

goed argument over de duurzaamheid enzo... ik neem deze in overweging!
 
denk dat het de roze wordt! ;)

maarrr, het nadeel hiervan is weer dat ik ook smallere units heb... of ik moet mijn hele plank dus volgooien met die dingen...

goed argument over de duurzaamheid enzo... ik neem deze in overweging!

smaller? Stuk afzagen :)
misschien maak je van één 2 smalle :okdan: - of van één één hele brede: in 2 zagen, langere plank er tussen - ikea helften op de uiteindes en go
 
JE kan toch gewoon een meubelplank kopen en daar een balkje onder schroeven zodat die schuin staat? Kan je hem exact de lengte nemen die je nodig hebt en minder plastic:)
 
ik heb het nu gedeeltelijk met karton... maar tis toch maar zozo... :)
 
Back
Top