Dymo label printer Aldi 12 euro! Jacks labelen.

anoniempje

hobby knooier
Lid sinds
30 september 2003
Berichten
4.874
Heb er eentje meegenomen komt met batterijen en label cassette, ideaal. Al zo vaak gehad dat je wat meeneemt of uit het rack schuift en alle jacks op volgorde neerlegt maar toch weer uitzoeken welke Jack wat is. Met een compressor wil het wel maar met een mpc met 12 jacks of patchbay word het een half uurtje lof meer uitzoek werk.

Kan ik meteen al me neutrik patchbays belabelen. Die standaard mee gegeven plak strips lieten al los na een paar maand.

Iemand tips voor hoeveel spatie per Jack op een neutrik patchbay die het toevallig al gedaan heeft? Of maar 24 labels uitprinten?
 
ik heb ook zo'n handprinter. Stickers plakken niet echt goed op kabels, na een tijdje komt alles los. Op een patchbay zal het wel goed gaan.
 
Ik gebruik de "plastic" label casette en print dan op klein lettertype losse sticker per jack op de patchbay. Voor kabel plak ik ze op de metalen jack en doe er een rondje plakband overheen.
 
Ik gebruik dat ding al jaren, heb er al 2 versleten. Hoe goed ze plakken hangt van de stickers af en hoe je ze plakt. Die witte plastic labels zijn inderdaad goed, als je die om de kabel heen vouwt komen ze niet los, ik moet ze altijd los knippen. Hoogstens dat ze los van de kabel komen, maar niet van elkaar.

sticker.jpg


Die papieren dingen blijven op die manier ook goed zitten, maar die kunnen wel makkelijker afscheuren.
 
Ik doe t zo, koop je per 100 op ebay. Eerste 2 pakken zijn op


20pcs-zip-ties-mark-tag-01-01.jpg



Zijn eventueel verplaatsbaar als je ze niet te hand aantrekt, makkelijk herlabelbaar en nooit geen lijmresten op de kabel. Enkel bij t lostrekken van een kabel uit de spagetti zit ie soms tegen te werken door te haken achter wat anders.
 
Die tywraps is ook wel handig maar inderdaad zie dan maar een kabel uit de spaghetti te trekken,
 
Die tywraps is ook wel handig maar inderdaad zie dan maar een kabel uit de spaghetti te trekken,

Proceed with care :-D
Ondertussen is er nog voor 200 euro extra toegekomen. En ik heb hopelijk nu de 'ideale' bekabeling zodat ik er niet meer achter moet duiken (geloof ik dat nu zelf *D)


Untitled by Buttkizz, on Flickr
 
Back
Top