• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: Basstraps, absorbers, Rockwool 221, 120x60x15cm 55kg/m3

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Mazeland

Ingeburgerd
Lid sinds
19 Maart 2004
Berichten
32
Ik stop met mijn studio, dus hierbij bied ik mijn destijds zelf gemaakte absorbers en basstraps aan:

- 6 absorbers 120x60x15cm
- 1 absorber 120x120x15cm
- 2 basstraps (hoek is geheel gevuld van vloer tot plafond)

Het type Rockwool is 221 en is van zeer hoogwaardige kwaliteit. De afmetingen van de platen zijn 120x60x15cm. De dichtheid is 55 kg/m3. Deze dichtheid en dikte is uitstekend om je studio akoestisch te perfectioneren. Het geluid in mijn studio is zeer direct en strak.

De basstraps heb ik gemaakt door een plaat Rockwool van 120x60 in tweeën te zagen en deze helft diagonaal weer in tweeën te zagen. Zo krijg je driehoek stukken die ik heb opgestapeld in de twee voorste hoeken van de kamer (zie foto). Voor deze basstrap heb ik een houten lijst gezet die is bekleed met witte stof om de Rockwool weg te werken.

De absorbers zijn gemaakt van MDF houten panelen met een lijst aan de rand. Hierin zit een hele plaat Rockwool van 120x60x15cm. De houten panelen zijn glanzend wit geverfd. In totaal zijn het 8 panelen. Twee voor, twee achter (deze zitten aan elkaar, dus 120x120x15), twee voor opzij en twee voor aan het plafond (met haakjes te bevestigen. De panelen aan de muur hangen aan een houten balk, deze balk heb ik aan de muur geschroefd. Om de panelen eraf te halen moet je ze eerst 10 cm omhoog tillen, alvorens je ze naar je toe kunt halen. Ze zitten dus erg stevig aan de muur en je ziet verder geen bevestigings materialen.

Het geheel mag weg voor 500 euro
 

Attachments

  • DSCN1308.jpg
    DSCN1308.jpg
    21,2 KB · Bekeken: 197
  • DSCN1314.jpg
    DSCN1314.jpg
    24,1 KB · Bekeken: 155
  • DSCN1332.jpg
    DSCN1332.jpg
    17,1 KB · Bekeken: 143
  • DSCN1315.jpg
    DSCN1315.jpg
    23,9 KB · Bekeken: 142
  • DSCN1310.jpg
    DSCN1310.jpg
    11,3 KB · Bekeken: 147
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top