Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Exact gelijke stand heeft wat cancelations daarom altijd nét iets van het midden, helemaal symmetrisch werkt nooit 100%
Ik keek naar een rfz setting waar dat niet van toepassing is, iig zijn die cancelations te vermijden. Maar t is een kleine ruimte dus waar die roommodes zich bevinden is een kwestie van meten natuurlijk en of dat uberhaupt mogelijk is.

Als er gips in die verlaging zit, kan/kon je daar een cloud in maken. Verder denk ik dat je nog wel iets verbetering eruit haalt door de desk in het midden te zetten zodat de monitors op gelijke afstand van de zijwanden staan.
zitten overal inderdaad gips platen met daarachter 7cm glaswol (knauf acaustifit), ga het eerst zo eens een tijdje proberen maar thanks voor de tip

Ik zit tegenwoordig nog op op 6 vierkante meter. Wel lekker knus :)

_NVZ7395-2.jpg

@RSB : een mooie en vooral praktische 6m². Ik blijf ook nog steeds vasthouden in een vierkantsopstelling. Je kan overal perfect bij, hebt geen probleem wanneer je een koptelefoon op hebt en het werkt gewoon inspirerend :) .

Mooi hobbyhok :okdan:

• Duimpje
Duimpjes: RSB
Goed volgebouwd maar alles in de sweetspot. Lijkt me best een prima setup. Krijg alleen vervangende rugpijn van de positionering van de iMac.

• Duimpje
Mijn nog steeds rommelige W.A.H.-Studio, met een heleboel nog niet aangesloten omdat ik veel met masterkeyboard en software tegenwoordig werk.

Attachments

• DSCF0038.JPG
    DSCF0038.JPG
    311,6 KB · Bekeken: 116
Goed volgebouwd maar alles in de sweetspot. Lijkt me best een prima setup. Krijg alleen vervangende rugpijn van de positionering van de iMac.
Het is goed te doen hoor. ik gebruik hem niet als sequencer maar enkel voor digitale tracking
Als ik me goed herinner was je studio het eerst langwerpig...?
In de 20 jaar dat ik nu op SF zit is dat zeker voorbij gekomen. Denk dat dit wel de 10de opstelling is in 20 jaar haha

Ik zit tegenwoordig nog op op 6 vierkante meter. Wel lekker knus :)

Heel knus deze setup! Heel mooi ergonomisch ingericht ook Niels.. Bij het zien van deze foto krijg ik wel weer een trip down memory lane naar je oude huis.. Grote woonkamer, alles ruimtelijk opgesteld, hoog plafond en een muur van system 100M. Heb je nog ergens een foto van die incarnatie? :)

• Duimpje
Eigenlijk ook al tijden niets gepost.. Beetje uit de hand gelopen hier de afgelopen jaren, wat een leuke passie toch heh dat knopjes draaien.

Bekijk bijlage 3859175

Bekijk bijlage 3859176

Bekijk bijlage 3859177

Bekijk bijlage 3859178

Bekijk bijlage 3859179

Bekijk bijlage 3859180
ziet er lekker knus/gezellig uit maar zou voor mij wel echt heel afleidend zijn zo veel aparaten op deze manier naast elkaar ik zie mijzelf al als de tasmanian devil rondspinnen op een piano krukje in het midden...

Lekkere collectie inderdaad, ik zie wel wat kniehoogte gear, ik vraag me altijd af hoe mensen daar mee werken.

Back