Bathmutz
Ouwe rot
Smartbits, doe jij mee aan de meeste hoeveelheid synths per m² wedstrijd? 
Vette synths hoor!

Vette synths hoor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
The only way is up! (En ik heb helaas ook een laag plafond...Smartbits, doe jij mee aan de meeste hoeveelheid synths per m² wedstrijd?
Vette synths hoor!
best n vreemde behuizing voor die jasper. Waarom steekt dat hout uit? Stoort dat niet?The only way is up! (En ik heb helaas ook een laag plafond...)
De behuizing is eigenlijk een houten koffer. Mijn vrouw heeft die gemaakt toen ik met de bouw van de synth bezig was. Het houtje wat er doorheen zit houdt de synth in de behuizing. Als je die er aan de zijkant uit trekt kun je de synth er zo uit tillen. Leek me makkelijk voor modificaties. De bedoeling was om aan het uiteinde van dat dwarshout aan beide zijden een gaatje te maken waar een draagriem aan vast gemaakt kan worden. Dan kun je 'm dus aan je schouder hangen en meenemen. Dat is er helaas nog niet van gekomen... Er zit uiteraard ook een deksel bij die er op/ingeschoven kan worden. Maar voor de foto heb ik die er even afgehaald. Dit is het principe:best n vreemde behuizing voor die jasper. Waarom steekt dat hout uit? Stoort dat niet?
Ja, het is een clone van de EDP Wasp. Wel zelf gebouwd, niet zelf ontworpen uiteraard.Is dat een eigenbouw synth, de Jasper?
O, is dat een Gnat? Ik had geen idee indien dat zo is.Gnot of Nest
Ik zou het tijgervel laten liggen, maar die speakers wel in de lengte van de ruimte laten schietendisplate posters, paar lampen en absorbers moeten nog maar na meer dan half jaar eindelijk zo ver!
design vs resultaat gezien daar bijna half jaar tussen zit vind ik het echt spot on geworden
Bekijk bijlage 3858349Bekijk bijlage 3858350
er zit in rare drempel in het plaffond die kant op (zie je in de 3d een beetje)Ik zou het tijgervel laten liggen, maar die speakers wel in de lengte van de ruimte laten schieten![]()
Als er gips in die verlaging zit, kan/kon je daar een cloud in maken. Verder denk ik dat je nog wel iets verbetering eruit haalt door de desk in het midden te zetten zodat de monitors op gelijke afstand van de zijwanden staan.er zit in rare drempel in het plaffond die kant op (zie je in de 3d een beetje)
en op deze manier heb ik meer ruimte voor de indeling, op de muur er achter komen 3 absorb/reflectie panelen dus acoustiek zit zo wel goed