klinkske
zoekt een ARP AXXE
Die delftse tegeltjes zijn wel geinig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Speelt dat lastig, die synths die op hun zijkant staan?Inmiddels alweer 5 jaar bezig met het verbeteren van studio.... Nou eindelijk alles eens voor elkaar.
Binnenkort open ik de website voor verhuur, mixing recording..alles Bekijk bijlage 3842397Bekijk bijlage 3842398Bekijk bijlage 3842399
Hoe heb je de 5060 gebruikt in je setup ? Het heeft enkel stereo faders / pots?!Ja dank....hard voor gespaard en telkens weer een upgrade / lees geld/ naar nog betere sound en materialen..
Alles zelf ingetimmerd in een casco huur unit Dikke isolatie, zwevende vloer/ dubbele wand / bass traps etc..
Soort grand finale voor me.... al 20 jaar aan het sparen / spelen ..... en nu moet alles samenkomen !
Als het maar niet op werk gaat lijken ...haha
Mooi!! <3Aantal zaken aangepakt. Plafond erin getimmerd o.a. Blij met hoe het klinkt. Als alles aan staat is een airco geen overbodige luxe
Bekijk bijlage 3842455
@Solidtrax erg mooie studio. Ik heb ook even op je Website gekeken, maar je hebt al wel gave dingen gemaakt en voor de grote jongen dingen gedaan. Tof! Het viel mij op dat je geen sound design cursussen geeft, of lijkt je dat vreselijk of gewoon veel te druk met andere zaken?
Mooi!! <3
Zijn dat nu MTM's (die op hun zij liggen)? Ik vind ze indrukwekkend veel laag hebben (net binnen) maar veel DB's komen er niet uit.. de poort turbulentie, waar je ook over leest, valt mij alles mee..
Mooie ruimte! En ik denk dat het geluid ook top is zo kijkend naar de akoestische behandeling.Aantal zaken aangepakt. Plafond erin getimmerd o.a. Blij met hoe het klinkt. Als alles aan staat is een airco geen overbodige luxe
Bekijk bijlage 3842455
Daar zou ik wel eens een dagje in willen doorbrengen!Aantal zaken aangepakt. Plafond erin getimmerd o.a. Blij met hoe het klinkt. Als alles aan staat is een airco geen overbodige luxe
Bekijk bijlage 3842455
Hoofdzakelijk voor de summing (vanuit reaper doe ik de panning) en via de Xbay256 wordt letterlijk alles verbonden met elkaar... Alles voor de soundsHoe heb je de 5060 gebruikt in je setup ? Het heeft enkel stereo faders / pots?!
ow wow, die anatal is een serieuze bak handigheid! Mooie setupHoofdzakelijk voor de summing (vanuit reaper doe ik de panning) en via de Xbay256 wordt letterlijk alles verbonden met elkaar... Alles voor de sounds