Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Wat een ouwe meuk, daar moet dringend veel meer nieuws bij!

Maar wat een organisatietalent! Jij kan gelijk aan de slag om een deuntje te maken. Ik kan al mijn ouwe meuk haast niet bespelen, laat staan al die nieuwe spullen die maar blijven komen.

Wat staat er boven die BCR2000?
 
-ik vind die nieuwe meuk veel te duur voor wat het is

zeg nu zelf, met wat er hier staat, moet ik toch eea kunnen laten horen

achter de BCR2000 (zaquencer) staat een EMU command station XL7
rechts staat een Novation Remote
links nog een roland TB03
onder de MPC4k nog een EMU Esynth ultra (met rfx)

2023-11-19 11.32.28.jpg
 
Wist niet dat je de zaq nog had :)
kan me niet herinneren dat je zoveel eurorack had staan, vorige meet.
hehe spot net die cv.ocd, geriefke eh
 
Aangezien ik regelmatig thuis werk, moet ik steeds wat schuiven voor ruimte op mijn buro, wat vrij irritant is. Ein-de-lijk eens de tijd genomen om met een meubelpanel en wat voetjes een ophoging te maken waar ik eea onder kan schuiven. Best blij mee!

Voor thuis werken:
IMG_5526.JPG


Voor thuis spelen!

IMG_5527.JPG
 
Wel, dat werd wel ff tijd hé :) - ik denk dat ik hier nog maar een groentje was toen ik pootjes kocht voor onder n schap. Zou ik zoeken? Ja he...
Zie hier 2012 waar ik ontdekte dat plugins toewijzen aan draaiknoppen leuker is dan ermee muziek maken.

P1060195.JPG




en dit is 2015 - gekker ging het daar niet worden op de desk. Zwijgen we over de andere kant maar ff hihi

IMG_0190_2.JPG
 
Laatst gewijzigd:
Aangezien ik regelmatig thuis werk, moet ik steeds wat schuiven voor ruimte op mijn buro, wat vrij irritant is. Ein-de-lijk eens de tijd genomen om met een meubelpanel en wat voetjes een ophoging te maken waar ik eea onder kan schuiven. Best blij mee!

Voor thuis werken:
Bekijk bijlage 3842372

Voor thuis spelen!

Bekijk bijlage 3842373
Super! Die CAT samen met die Cirklon -> kwijl! Over eiwit gesproken; wat zijn dat voor melkpakjes? BOSE? En hoe klinkt dat?
 
Wel, dat werd wel ff tijd hé :) - ik denk dat ik hier nog maar een groentje was toen ik pootjes kocht voor onder n schap. Zou ik zoeken? Ja he...
Zie hier 2012 waar ik ontdekte dat plugins toewijzen aan draaiknoppen leuker is dan ermee muziek maken.



en dit is 2015 - gekker ging het daar niet worden op de desk. Zwijgen we over de andere kant maar ff hihi
Vette boards aan de muur :)
 
Over eiwit gesproken; wat zijn dat voor melkpakjes? BOSE? En hoe klinkt dat?
Dat zijn Bang & Olufsen Beovox CX100's. Keertje meegekregen bij een werkgeven nadat ik ze werkeloos in een voorraad kast zag staan :). Klinken prima, maar vrijwel geen laag, dus luister er wel eens tijdens het mixen op, hoe het daar uit komt. Kunnen wel een beurtje gebruiken, maar vooralsnog geen zin in gehad om aan te beginnen.
 
Inmiddels alweer 5 jaar bezig met het verbeteren van studio.... Nou eindelijk alles eens voor elkaar.
Binnenkort open ik de website voor verhuur, mixing recording..alles :okdan:
IMG_5621.jpg
IMG_5622.jpg
IMG_5624.jpg
 

Attachments

  • IMG_5624.jpg
    IMG_5624.jpg
    201,1 KB · Bekeken: 73
  • IMG_5622.jpg
    IMG_5622.jpg
    190,4 KB · Bekeken: 69
  • IMG_5621.jpg
    IMG_5621.jpg
    185 KB · Bekeken: 83
Back
Top