Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

mja als je rondkijkt staat er vooral basic spul en na +35 jaar sparen en schaven aan de collectie moeten ze al flink uitpakken om te overtuigen denk ik. Klassiekers die voldoen mag je updaten tot in 't oneindige, ik bijt niet. Ze zouden heel erg kunnen overtuigen, maar dat spul stond niet in de showroom.
Cool story, changed my life…
 
De vorige keren gaven ze thuisblijvers ook korting. Morgen maar eens kijken.
Dit weekend hebben ze open dag, meestal is er dan wel een 7% code.
Deze code is idd alleen voor bezoekers. Ben benieuwd of de code dan normaal werkt via de site.
Vanavond staat op de website van Bax-shop in Nederland te lezen dat iedereen morgen (25 februari) 7,5% korting krijgt.
 
De winkel zit bij het centrale magazijn, zo kun je er ook bestellingen afhalen enzo. Er komt nog best een hoop volk op af en ik neem aan dat de locatie niet erg duur is (het zit op een uithoek van een bedrijventerrein, niet in het centrum van de stad ofzo).
 
Laatst gewijzigd:
mja als je rondkijkt staat er vooral basic spul en na +35 jaar sparen en schaven aan de collectie moeten ze al flink uitpakken om te overtuigen denk ik. Klassiekers die voldoen mag je updaten tot in 't oneindige, ik bijt niet. Ze zouden heel erg kunnen overtuigen, maar dat spul stond niet in de showroom.
Afhankelijk van wat je onder basic verstaat verschilt het ook best per winkel. In Goes vind ik de laatste paar keer dat ik er geweest ben het ook tegenvallen qua synths maar in Rotterdam stond dan wel weer leukere dingen om te testen.
 
De vorige keren gaven ze thuisblijvers ook korting. Morgen maar eens kijken.
Noppes. Anders had ik wellicht een b-stock instrument gekocht, maar misschien maar beter zo.
 
ik zat naar een Neve di box te kijken nieuw 555,- b-stock 541,- ja wie koopt dan een B-stock. ik niet. Wil hem wel voor 400,-
 
Wie O wie heeft toevallig een korting bon van 10% van Bax en gunt mij die? : |
 
Back
Top