Waarom zit je dan in de kortingscode draad?'k heb echt niks nodig... Al geven ze 15% -

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Waarom zit je dan in de kortingscode draad?'k heb echt niks nodig... Al geven ze 15% -
Cool story, changed my lifeβ¦mja als je rondkijkt staat er vooral basic spul en na +35 jaar sparen en schaven aan de collectie moeten ze al flink uitpakken om te overtuigen denk ik. Klassiekers die voldoen mag je updaten tot in 't oneindige, ik bijt niet. Ze zouden heel erg kunnen overtuigen, maar dat spul stond niet in de showroom.
De vorige keren gaven ze thuisblijvers ook korting. Morgen maar eens kijken.
Dit weekend hebben ze open dag, meestal is er dan wel een 7% code.
Vanavond staat op de website van Bax-shop in Nederland te lezen dat iedereen morgen (25 februari) 7,5% korting krijgt.Deze code is idd alleen voor bezoekers. Ben benieuwd of de code dan normaal werkt via de site.
Afhankelijk van wat je onder basic verstaat verschilt het ook best per winkel. In Goes vind ik de laatste paar keer dat ik er geweest ben het ook tegenvallen qua synths maar in Rotterdam stond dan wel weer leukere dingen om te testen.mja als je rondkijkt staat er vooral basic spul en na +35 jaar sparen en schaven aan de collectie moeten ze al flink uitpakken om te overtuigen denk ik. Klassiekers die voldoen mag je updaten tot in 't oneindige, ik bijt niet. Ze zouden heel erg kunnen overtuigen, maar dat spul stond niet in de showroom.
Noppes. Anders had ik wellicht een b-stock instrument gekocht, maar misschien maar beter zo.De vorige keren gaven ze thuisblijvers ook korting. Morgen maar eens kijken.
M`n eerste filmpje op TikTok van Bax open dag.
Omdat er op die dag korting gegeven werd.Waarom staat dit in het topic "Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden"?