• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha dx 21 aangeboden

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

puikegast

apparaatoloog
Lid sinds
23 juli 2012
Berichten
54
Locatie
lalaland
Ik bied aan; een in nieuwstaat zijnde Yamaha dx21, compleet met originele handleiding, documentatie en lelijke, maar functionele koffer (de toetsen zijn nog net zo wit als toen dit apparaat gemaakt werd).
Hieronder wat info van de site vintage synth explorer;

A consumer level DX synth that sounds just like the DX100 - thin and brittle. Following the DX model this synth also uses FM synthesis which is difficult to master. You will need to program this synth to get better sounds because the presets are only moderately useful. It's capable of a good string, bass and droney-pad sound as well as industrial sound-effects and metallic like sounds.

Still it makes a better option than a DX27 or DX100 because it has the capability of layers and splitting the keyboard and there is a chorus effect. Portamento and a Unison Mono-Mode are also nice features for screaming lead synth performances. For a cheaper source of DX sounds with moderate programmability, check out the DX21. It's been used by Hardfloor, Level 42, Brother Beyond, Astral Projection, Technotronic, Vangelis, and Norman Cook (Fat Boy Slim).


Kortom, een fijne fm-synth in een meer dan degelijke metalen behuizing. Hij gaat weg omdat ik muziek wil maken en niet eerst een bullebak van een interface wil doorgronden voordat er een fatsoenlijk geluid uit komt, is niet mijn ding. Plus dat het teveel ruimte inneemt in mijn toch al niet echt grote kamer. Mag weg voor een vaste prijs van €85 Graag alleen reageren als je echt interesse hebt, dan maken we een afspraak. Hier nog een paar foto's;

4gnm8o.jpg


2mxlurp.jpg
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top