Bij wie mag eens langskomen voor een filmpje..

ano150122

Gedeactiveerd account
Lid sinds
1 januari 2004
Berichten
2.363
Hee luitjes... voor een projectje van en voor mijzelf heb ik beeld materiaal nodig, en wel van zoveel mogelijk gear, heel banaal gezegd... mooie setup, synths, outboard, alles eigenlijk.

De vraag is nu : wie wil er zo aardig zijn dat ik langs kan komen om wat opnames te maken ? het gaat niet om shots van een hele studio maar om close ups van de gear zelf. Dus als je studio een zootje is maakt dat geen ruk uit, dat wordt toch niet gefilmd, tenzij het zo ontzettend erg is dat het wel gefilmd MOET worden. En dan zet ik het ook op internet en alles natuurlijk ;)


Ik ben geen crimineel ofzo die eens lekker gaat kijken waar ie kan gaan shoppen oid.
Ik heb die beelden gewoon nodig, en in een muziekzaak mist de sfeer denk ik, qua opstelling van spullen etc..

Lijkt me ook leuk om in het proces wellicht wat mensen van het forum eens te zien. Ik ben erg groot, maar heel aardig. En jullie ?
een stuk of 2 goedgevulde studios zouden al genoeg zijn... liefst met bijzondere gear natuurlijk :)

Ik ben ook een drukke gast, dus ik heb niet heel veel tijd in den planning. Het zal dus ook geen lang bezoek zijn waarschijnlijk maar je weet het niet natuurlijk.
Omgeving Amsterdam, maar ik rij graag want ik heb een retevette auto, dus...
 
Zucht... wtf. 'voor' bedoel ik.... 'voor .... ' ( in de titel... . Mod plz :) )
 
Tijd voor je pilletje geloof ik.

Of gewoon leren omgaan met drank ? :D
 
De warmte kan soms het brein activeren (en hoe!!! :D ).

Geen gek idee trouwens maar ik denk niet dat er mensen hiermee willen omgaan als je dit op zo'n manier beschrijft. Watvoor wil je de film, ik bedoel een muziekvideo, promotie, een tutorial?

Anders weten we allemaal waar dit naartoe gaat
 
..ik heb hier een mooie Midisport 2x2 staan..

Mooi apparaat, mag je best komen filmen. Heeft blinkende leds en is mooi zilver van kleur...
 
Je kan hier gewoon langskomen hoor.......stel tossers hierboven.
 
Haha, wat een post man-T! Ik weet nog niet of je serieus bent of aan het trollen.

Ha :) nee ben zeker serieus, maar ik was in een koddige bui dus ik dacht ik doe eens een koddige post.. Maar dat kwam geloof ik niet helemaal uit de verf aangezien ik inmiddels al voor zielepoot ben uitgemaakt, maar dat kan ook aan hem liggen :)


Wat ik wil is wat video opnames maken die ik dan wil bewerken om dan daarna er muziek bij te maken. Een soort videoclip dus, maar dan eerst de clip maken en daarna pas de muziek. Om te oefenen, voor de leuk.

Geen kwaads in de zin hoor !

Oh ja, die retevette auto, daarmee doel ik op de binnenkant die al een jaar niet meer is schoongemaakt of zo. Dat je me niet uitnodigt is de hoop op een ritje in en ferrari of zo.
 
Jaaa grappenmakers :) Ik heb inmiddels via pb al genoeg aanbod iig, Thanks !
 
Weet je wat ik niet snap, waarom wil je gear in je filmpje die je toch niet hebt? Wat is de meerwaarde daarvan?
 
Ga toch gewoon in een muziekwinkel filmen:okdan:
Gear genoeg
 
Back
Top