• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha SY99

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Michaels Keys

Ouwe rot
Lid sinds
1 augustus 2006
Berichten
1.158
Met enige spijt ... maar ik moet mijn collectie wat kleiner maken. Daarom bied ik te koop aan: een Yamaha SY99, verkeert in uitstekende staat, zowel technisch als optisch. Uitgerust met extra sample memory, samples die je hierin zet, blijven behouden na aan/uit zetten van de synth (moesten we bij de Motif toch tot de XF op wachten... : )
Ook erbij: manual en een doos vol diskettes met grotendeels commerciele extra voice sets voor de SY99. Verder kun je er natuurlijk ook DX geluiden en SY77 geluiden in laden. Een schitterende, veelzijdige synthesizer met een geweldige sound! Alleen af te halen (omgeving Deventer). Prijs 550 euro.
 
Kick aub ... Nog beschikbaar, SY99, ultieme FM synth met toevoeging van samples , effecten, en nog veel meer. Gehele pakket voor 450 euri.
Geen ruilvoorstellen aub, m.u.v. Oberheim OB12 of Waldorf Pulse...
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top