• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

4-tier a-stand

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

n0_key

wazzaaa!
Lid sinds
27 Maart 2003
Berichten
1.666
Locatie
hoofdstad
Ik doe deze 4-tier a-stand weg omdat ik er eentje nodig heb die ongeveer een paar cm breder is :stupid

Niet nieuw, ziet er lekker retro uit, maar wel erg flexibel en stevig (zwaaaarrrr...)! Elke horizontale drager kan voor en achterover gekanteld worden en de daadwerkelijke keyboarddragers (of hoe noem je die dingen) die daar haaks op staan kunnen in 3 standen naar voren en achter worden gezet t.o.v. die horizontale drager. Het ding is ongeveer 125cm breed en kan tot 116/117cm aan apparatuur per laag kwijt.

Ik heb geen foto's en ook geen merk, helaas. Ik heb wel 2 witte spaanplaat platen op maat gezaagd (50x116) die je erbij mag hebben als je dat wilt, waarmee je dus 2 lagen geschikt maakt voor meerdere kleine apparaten.

Eventueel dus ook een ruil tegen een ander 4-tier a-stand die wat breder is. Bijvoorbeeld een Jaspers 4s-130 of 4s-140. Een evt. prijsverschil komen we wel uit. Ik ga over een paar dagen een nieuwe stand bestellen, dus het ruilaanbod is beperkt qua tijdsduur...

Vraagprijs 120 euro.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top