• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

wellicht te koop: ROLAND TR 808

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

miketv

Stamgast
Lid sinds
28 augustus 2001
Berichten
182
Locatie
utrecht
http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/drumcomputers/3615.htm

ok, een beetje een vaag verhaal misschien, ik heb een ROLAND TR-808 in de studio staan, en ik -TWIJFEL- of ik m weg ga doen of niet.
Aan jou de taak om te overtuigen, ik kan dus helaas niet verzekeren dat ik m echt wegdoe, maar wie weet lukt het je om hem van me af te troggelen.
Het apparaat doet het prima, en er zit nog een plastic anti- stofvel (zeldzaam) bij. Alleen in de studio gebruikt, dus niet op het podium.
stuur me mail als je geinteresseerd bent

info@mediawar.com
 
Dit komt bij mij over als:

Eens kijken wat die gekken voor mijn 808 willen geven. Is het te weinig dan hou ik hem zelf, wil een idioot de hoofdprijs betalen dan doe ik hem wel weg.
 
Origineel geplaatst door omc
Dit komt bij mij over als:

Eens kijken wat die gekken voor mijn 808 willen geven. Is het te weinig dan hou ik hem zelf, wil een idioot de hoofdprijs betalen dan doe ik hem wel weg.

Ja en ? Gelijk heeft hij .
 
Origineel geplaatst door omc
Dit komt bij mij over als:

Eens kijken wat die gekken voor mijn 808 willen geven. Is het te weinig dan hou ik hem zelf, wil een idioot de hoofdprijs betalen dan doe ik hem wel weg.

Hier is een gek en hij bied 500EUROOS:engel:
 
En daar doe ik dus niet aan mee. Waar een bullshit om iemand te overtuigen of die een apparaat moet verkopen of niet.
Zal ik hier even alles uit de kast halen om hem om te lullen en hij zegt aan het eind van de rit, bedankt voor je leuke mailtjes maar ik hou hem lekker zelf.

:kont:
 
Origineel geplaatst door omc
En daar doe ik dus niet aan mee. Waar een bullshit om iemand te overtuigen of die een apparaat moet verkopen of niet.
Zal ik hier even alles uit de kast halen om hem om te lullen en hij zegt aan het eind van de rit, bedankt voor je leuke mailtjes maar ik hou hem lekker zelf.

:kont:
omc doet dus niet mee.. Wat ben ik blij dat ik dat weet... NOT.. Maar goed..

Ik vind persoonlijk dat plastiekje wel een extra verkooppunt. Een 808 is een mooie drumbak maar ook een mooie verzamelaars bak. En verzamelaars willen dingen compleet hebben. Als Danny dat geen extra verkoopswaarde vind hebben dan moet ie dat zelf weten.

En nu niet meer zanniken en gewoon ff normaal reageren..
 
nou nou jongens niet zo negatief. tis mijn bakkie, mag ik toch wel een voorzichtige poging doen om m te verkopen ?
ik kan m ook voor mezelf houden, ligt ie te wachten in de studio, schiet ook niemand mee op.

maar goed.. ik wacht de reacties wel af
 
overigens maakte dat plastiekje mij zelf ook nix uit, maar het hoort erbij, dus daarom staat het erbij. zo nou tevreden ? ;-p
 
OK ... veel succes met je verkoop gewenst. Ik ben drie weken pleite ... ga er eens lekker tussenuit :D

Vakantie ... zon ... gezonde lucht ... alleen jammer dat er in de bergen geen synthforums te contacteren =(

CU guys in three weeks *D *D *D

:doei:
 
Hij staat niet meer bij Marktplaats... dus hij is weg? Hoewel ik graag een 808 aan m'n setup zou willen toevoegen moet het met zo'n 600 euro wel ophouden, zeg maar.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top