FAKE (parodie op Faith van George Michael)

Lid sinds
22 Maart 2008
Berichten
10.168
Locatie
-
Natuurlijk is het een Synthforum maar vond het toch wel erg lachuh toen ik een tijdje terug deze, toch wel heel ironisch tekst in mijn mailbox kreeg. :okdan:
Tekst is dus geschreven door een maatje van me maar het is so true :D
Sommigen van jullie zal het al weleens opgevallen zijn, dat ik (graag) wat met vocalen op muziekjes van mezelf en dat van anderen doe.. dus deze stond er in no time op :mega:

We hadden of hebben nog plannen om er een hele foute videoclip bij op te nemen maar aangezien ik weer op een gemiddelde van 60 uur per week zit en hij ook geen tijd heeft hebben we ons er for the time being ff gemakkelijk vanaf gemaakt.. :)
De lyrics zijn iig lekker duidelijk zo en het zou zonde zijn als de opname nog jaren moet blijven liggen..

Nogmaals.. wellicht erg off-topic voor een synthforum maar er mag wel een beetje gelachen worden zo nu en dan.. toch?:D


 
Laatst gewijzigd:
Ik wist eigenlijk nooit wat hij zong ..bedankt voor de lyrics. 8o)
 
Goed gezongen. Plots hoor ik ook dat je dit zou kunnen doen op 'Kings of Leon' wijze...
 
Haha.. Ja en ja en... :D

Maar.. de tekst is toch rete actueel, en staat bol van het cynisme over de huidige gang van zaken in de muziekindustrie.. En ja.. eigenlijk kan dat dus niet.
Er zijn hier op SF volgens mij ook genoeg mensen die daarover mee kunnen praten.. maar misschien is succes wel gewoon een keuze.. je moet het maar willen.
 
  • Duimpje
Duimpjes: L3N
Ik vind hem briljant en zeer aangenaam wakker worden zo. Ik heb hem net gedeeld op mijn FB :)
 
Wayback dit liedje gedaan met een gitaarmaatje.. kreeg ik gisteren ineens een appje: We gaan viraal!! :D Nou ja, viraal.. hij heeft op 'n prive kanaal 'n keer het eerste couplet en refrein van de opname geupload omdat ie terecht trots is op de tekst en gedeeld met iemand.. en nu heeft het vanuit het niets in 4 dagen tijd 20k views gekregen.

De video schijnt schijnt via Goolge lens telkens vertoond te worden.. hahaha... Als je dit algoritme kraakt krijg je je muziek gespammed.. maar eh.. hoe dan!? :D

Het gaat om de link hieronder dus. ;)

 
Laatst gewijzigd:
Wayback dit liedje gedaan met een gitaarmaatje.. kreeg ik gisteren ineens een appje: We gaan viraal!! :D Nou ja, viraal.. hij heeft op 'n prive kanaal 'n keer het eerste couplet en refrein van de opname geupload omdat ie terecht trots is op de tekst en gedeeld met iemand.. en nu heeft het vanuit het niets in 4 dagen tijd 20k views gekregen.

De video schijnt schijnt via Goolge lens telkens vertoond te worden.. hahaha... Als je dit algoritme kraakt krijg je je muziek gespammed.. maar eh.. hoe dan!? :D

Het gaat om de link hieronder dus. ;)


Laat me ff weten hoe idd.
Dan delen we de winst ;P
 
Laat me ff weten hoe idd.
Dan delen we de winst ;P
Ja.. heel vaag dit. Het lukt mij niet om de image (of video) te vinden via Google Lens maar anderen hebben er dus duidelijk last van. :D Het is totaal niet gerelateerd aan wat er ingescand wordt ook.. 'n bug misschien?
 
Skeptical anti fake humor
with a touch of sarcasm...:okdan:

Een nummer over fake vertrouwen of over vertrouwen én fake... 🤔😵
Die George Michael...:okdan::halleluja

Heel goed en leuk gedaan...:okdan:
 
Back
Top