Access Virus KC & Cubase SX

alexander1982

Stamgast
Lid sinds
10 februari 2003
Berichten
354
Locatie
Naaldwijk
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze combinatie en wat zijn de voor/nadelen hiervan ?

mvg,

Alex
 
Hoe bedoel je ? Virus KC tegen over Virus C Cubase VST tegen over SX.Cubase is Cubase en een Virus is een VA.
 
ik bedoelde om: Kan ik met mijn Access Virus KC goed in Cubase SX werken( natuurlijk moet ik een goeie geluidskaart met midi-interface hebben)
 
eej deze kerel weet er nog niet genoeg vanaf dat is dudielijk , dus wees gewoon hulpzaam en zeg dat dat gewoon perfect werkt.

cubase (sx) is net zo'n soort programma als fruity loops. daarmee zet je je tracks in elkaar en kan je ze afmixen.

terwijl fruity loops goed is met softsynths en softfx is cubase heel goed met midiapparatuur en softsynths en softfx
 
Dus het zou geen enkel probleem moeten zijn, maakt niet uit welk OS en zo
 
wat voor computer heb je ? met welke os ? geheugen en snelheid zeg maar
 
PC: Windows 98 maar dat moet XP of 2000 zijn (geloof ik), 866hz, 320 MB ram


Virus: 5.5 maar 6.0 is ook uit
 
ja voor cubase sx kan je het beste updaten naar xp idd , maar verwacht maar niet dat je veel softsynths ernaast kunt draaien , dan heb je toch algouw een 1,5 ghz processor nodig....

maar voor alleen de virus en misschien later wat meer apparatuur kan je gewoon werken met deze computer!

ik zou alleen zeggen bespaar je 600€ en koop de virus c en een midikeyboardje erbij en steek de rest in een upgrade voor je computer!
 
Bedankt voor het advies alleen ben je wat te laat daarmee want ik heb hem al. Ik wel zitten twijfelen maar ik kon hem 2de hands kopen dus heb ik al een hoop bespaard.

Softsynth denk ik niet meer nodig te hebben door de Virus.

Veel succes twouwens volgende week vrijdag he
 
thanks !

hoeveel heb je ervoor betaald als ik vragen mag ?!
 
Ik heb je ff. een P.B-tje gestuurd omdat ik niet weet of de verkoper (ook op dit forum) dat zo fijn vindt
 
Back
Top