Elm0 - DMT

Heerlijke track hoor. Mijn zegen krijg je bij deze! :okdan:

Zit totaal weer in de vibe van de goede oude tijd van toen The Prodigy nog toffe muziek maakte!
 
ik denk dat ie nog wat mooier wordt als je Hoog (tophoog) weghaalt.
het hoog is in mijn oren te veel en haalt dan ook de ruimte weg voor het laag en midden wat juist veel belangrijker is bij deze heavy stijl.
ik denk (hoop) dat ie dan nog meer inpact krijgt!

je kan heel simpel over de hele mix een low pass filter zetten en dan net zo lang hoog wegdraaien totdat je denkt: ho even, nu ga ik mijn muziek verknallen! :-)
 
Gave energie. Ja! Music for the jilted generation!
Onder de leadline klinkt het voor mij echter iets te rommelig. Een beetje te drukke mix in de "breakbeat achtergrond", waardoor de leadline wat ge-isoleerd komt. Op zich niet heel erg, maar hierdoor wordt de melodie wel wat eentonig. Na de space break scheur je hem er dan wel weer heerlijk vet in.
 
ik denk dat ie nog wat mooier wordt als je Hoog (tophoog) weghaalt.
het hoog is in mijn oren te veel en haalt dan ook de ruimte weg voor het laag en midden wat juist veel belangrijker is bij deze heavy stijl.
ik denk (hoop) dat ie dan nog meer inpact krijgt!

je kan heel simpel over de hele mix een low pass filter zetten en dan net zo lang hoog wegdraaien totdat je denkt: ho even, nu ga ik mijn muziek verknallen! :-)


Interressante tip. Ik probeer hoog en laag altijd te boosten en (laag) mid juist altijd wat minder te doen, zegmaar loudness idee. Superhoog en superlaag cut ik meestal, maar dat heb ik hier niet gedaan trouwens. Ik ga je tip zeker uitproberen, bedankt!

Gave energie. Ja! Music for the jilted generation!
Onder de leadline klinkt het voor mij echter iets te rommelig. Een beetje te drukke mix in de "breakbeat achtergrond", waardoor de leadline wat ge-isoleerd komt. Op zich niet heel erg, maar hierdoor wordt de melodie wel wat eentonig. Na de space break scheur je hem er dan wel weer heerlijk vet in.


Bedankt voor je compliment! Je zegt onder de leadline, daar bedoel je denk ik al die distortion lage bagger die er in zit mee? Dat is een bij effect van het gitaarpedaal wat ik er over heen gegooid heb, vond het ook wel iets te veel aanwezig ja, maar heb het niet goed weg kunnen EQen.

lekker lekker!!
Beat mag van mij wat prominenter aanwezig zijn, die is nu wat vlak tammetje qua EQ en ''pressure''.
Moog klinkt erg lekker!

Vote ;-)


Thanks man :okdan: Jij bent in de (on)gelukkige positie om binnenkort samen met mij die beat te fixen :P
 
I transported another F$%king vote here :D
Goed in elkaar gezet, beetje afmixen nog....... VOTE dus

Bier.jpg
 
Wat een power! Mag van mij iets korter om de aandacht erbij te houden, maar da's persoonlijk. VOTE!
 
Sodejammers! Wat een lekker plaatje! soundcloud volger erbij ;)
 
Sodejammers! Wat een lekker plaatje! soundcloud volger erbij ;)


Bedankt :okdan:

Hier een picje van het speelgoed dat meegeholpen heeft aan deze track. Als je een grote jackplug in de achter uitgang van de middelste propt dan krijg je die krijsende leadsound :D

attachment.php


edit: sinds wanneer moet er toestemming gegeven worden om een bijlage te plaatsen :?
 

Attachments

  • studiotommie20140118.jpg
    studiotommie20140118.jpg
    107,9 KB · Bekeken: 158
Back
Top