AMT8 of software Midi probleem ?

ano220424

Dismembered
Dismembered
Lid sinds
10 oktober 2002
Berichten
5.702
Ik heb niet vaak een technische vraag, maar deze is toch wel bizar en ik word onderhand onnozel omdat ik geen oplossing vind :

Windows XP + AMT 8 via USB :

In de Ctrl Panel van de AMT8 (Unitor 8 Control software) zijn alle Midi in ports gerouted naar alle Midi out ports.
Steek ik een midi kabel in om het even welke IN port, ik krijg steeds signaal zoals het hoort.
Port 1 In LED licht op en eveneens alle leds van de output ports [1-8]op de AMT8 lichten op.
Versteek ik de kabel naar port IN 2 tem 8 > zelfde scenario, zowel de LED van de gekozen input port als alle output ports lichten op dus dat zit goed en loopt volgens de instelling van Unitor 8 software.

Start ik Logic of Reason op, dan is het gedaan en kan ik enkel Midi versturen via Port 1 IN.
Midi IN 2-7 werken dan niet. Huh ? Ik zie in Logic op de Transport menu ook geen Midi signaal binnen komen zodra ik op de AMT8 een andere (hardware dus) IN port kies dan 1 ??
In Logic krijg ik dus enkel via AMT8 Poort 1 signaal binnen, dat dan afhankelijk van de gekozen track wel doorstroomt naar Output [1-8]
In Logic kan je dan ook de Midi outpu poort per track kiezen.

In Reason 4 control panel kan ik ook enkel AMT8 Port 1 selecteren als Midi input ?
In Midi OX zie ik ook enkel AMT 8 Port 1 Input staan. (hoe voeg je trouwens poorten toe in Midi OX ?)
De andere AMT8 inputs zie ik niet en ik kan dus enkel verbinding maken van Midi IN 1 naar Midi OUT 1-8.
In de AMT8 software zie ik dan weer wel alle AMT8 Input ports en die staan gerouted naar alle 8 output ports...

Dus nogmaals : indien geen Midi sequenser software in gebruik is, dan kan ik op alle Midi input ports signaal versturen naar alle Output ports en lichten alle output port leds op, zowel op AMT 8 als soundmodules die aan de AMT8 outputs hangen. Het probleem zit dus vermoedelijk in XP of Logic en Reason.
Wat is hier in godsnaam aan de hand, of dit een XP probleem en wie heeft de oplossing? Dank u !!:okdan:
 
Laatst gewijzigd:
Er was laatst ook iemand hier met een AMT probleem ergens... kan het zo snel niet vinden.
 
OPGELOST !
Ik ben naar USB icoon gegaan in XP takenbalk onderaan.
AMT connectie en dan properties kiezen
Daar stond het aantal Inputs in AMT 8 op 1. Dat moest uiteraard 8 zijn...
Heb ik ongeveer 1 jaar naar gezocht...pfff
 
Back
Top