• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg EXB-MOSS

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hardcore

Ingeburgerd
Lid sinds
9 Maart 2008
Berichten
88
Locatie
Antwerpen
Beste Synthforum leden
Bij deze bied ik de Korg EXB-Moss board te koop aan
De reden is dat ik deze heel te weinig gebruik daarom er beter iemand anders blij mee maken .
Komt werkend uit een korg triton classic 61 die ik ook te koop aanbied indien gewenst
Vraagprijs 350 € en is eventuil nog een beetje te bespreken maar wel netjes houden .
 
Korg Mossboard

Korg Mossboard

Korg MOSS board, de Korg Z1 virtual analog synth voor de Triton, Triton Studio, Triton Extreme, Triton Rack en Karma.

Komt van de eerste eigenaar altijd ingebouwd geweest en nu nog steeds in Triton Classic
290€
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top