MA5A - Sűrű csillag

Knap gedaan. Een uitstekend verwoorde samenkomst van emoties, het zijn er twee :) Zette me in het begin, in de gevoelsmatige analyse, op het verkeerde pad. Knap :)
 
Knap gedaan. Een uitstekend verwoorde samenkomst van emoties, het zijn er twee :) Zette me in het begin, in de gevoelsmatige analyse, op het verkeerde pad. Knap :)

Die mag je als je wil/kan even uitleggen..... :eureka:
Verder natuurlijk bedankt voor het luisteren en het compliment :okdan:
 
Bij deze wil ik iedereen alvast een prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar toewensen. :mega:
 

Attachments

  • 1528529_599465773434764_2074660950_n.jpg
    1528529_599465773434764_2074660950_n.jpg
    26,7 KB · Bekeken: 147
Dat vind ik nou eens attent! :D

Graag gedaan :) Leek me in dit geval beter het hier te plaatsen dan een aparte kerstquote draadje..... :kroon:

oi, een gremlinn....

pas op met water...

:mega:

Niet echt een Gremlin (dat krijg je pas als je ze na 12 uur te eten geeft) :W (klok in de gaten gaat houden) :engel:
 
Gezien het onderwerp, vind ik de sfeer wat dit nummer oproept,
teleurstelling over het vermoeden van overspel, bijzonder goed getroffen.
Dit komt door je uitleg in post 5.
Mijn Hongaars is kompleet niks, maar ik meen te horen hoe zij die teleurstelling
weet te plaatsen, met haar intonatie,
ondersteund door jouw " completering" in het geheel.
Ik blijf dat kunstig vinden om bestaande zanglijnen te voorzien van een andere ondergrond.
(ook al is dit knip en plakwerk)
Complimenten
Succes met de contest.

Frans
 
Mooi nummer man.. niks op aan te merken, gewoon lekker naar geluisterd en ff vergeten dat ik bezig was met de synthforum contest :) Dat zijn de beste nummers.
 
Mooi nummer man.. niks op aan te merken, gewoon lekker naar geluisterd en ff vergeten dat ik bezig was met de synthforum contest :) Dat zijn de beste nummers.

:halleluja Dank je voor je comment, ik wordt helemaal blij van de mooie reacties :okdan:
 
Top track.. punt!! Kende em al maar nogmaals.. erg mooi gedaan. Zowel qua arrangement als het gebruik van meer authentieke instrumenten.. Klinkt echt super!! :halleluja
 
Top track.. punt!! Kende em al maar nogmaals.. erg mooi gedaan. Zowel qua arrangement als het gebruik van meer authentieke instrumenten.. Klinkt echt super!! :halleluja

Mijn dank is (wederom) groots "Zakmes" :okdan:
Was toen ook heel leuk om te doen mede omdat ik er op een andere manier naar moest kijken/luisteren.
Nu wou ik al een tijd iets doen met de "Hongaarse keuken" en juist omdat de Hongaren een lange klassieke achtergrond hebben kon ik de verleiding niet weerstaan om er een klein beetje klassieke paprika in te doen.

Ingedienten (zo ongeveer)

1 jazz zangeres met een Boss looper in pre productie. (met een (te) groot ego) *geeft wat peper aan het geheel
U-He Diva
NI Komplete 8
Spectrasonics Omnisphere
Ableton Live 8
1 hardwerkende koffiepot :koffie: heel veel hoofdbrekens :stupid en uren.

Hoop dat ik de ziel van het land een beetje heb kunnen verwoorden.

:halleluja voor alle (tot nu toe) mooie reacties :okdan:
 
Mijn dank is (wederom) groots "Zakmes" :okdan:
Was toen ook heel leuk om te doen mede omdat ik er op een andere manier naar moest kijken/luisteren.
Nu wou ik al een tijd iets doen met de "Hongaarse keuken" en juist omdat de Hongaren een lange klassieke achtergrond hebben kon ik de verleiding niet weerstaan om er een klein beetje klassieke paprika in te doen.

Ingedienten (zo ongeveer)

1 jazz zangeres met een Boss looper in pre productie. (met een (te) groot ego) *geeft wat peper aan het geheel
U-He Diva
NI Komplete 8
Spectrasonics Omnisphere
Ableton Live 8
1 hardwerkende koffiepot :koffie: heel veel hoofdbrekens :stupid en uren.

Hoop dat ik de ziel van het land een beetje heb kunnen verwoorden.

:halleluja voor alle (tot nu toe) mooie reacties :okdan:

Hehe.. thanx voor het mooie verhaal over het tot stand komen van deze productie.. :mega: en eh.. vocalisten.. tja :D
 
Dank je Pepertje :)
Het is inderdaad een mooi gevarieerd muziek jaar en er zitten een aantal hele mooie producties tussen...
De ladder ligt erg hoog.
 
Back
Top