Doepfer Maq 16/3

Status
Please reply by conversation.

Nicolas 2000

It's a household name
Lid sinds
17 november 2005
Berichten
13.949
Locatie
Bij Herentals, België
Ik zoek een MAQ 16/3. Ik wil zo'n bak niet laten verzenden, dus bij voorkeur ergens ten zuiden van Amsterdam (ik woon zelf bij Antwerpen).

Ik kan betalen met centjes, of eventueel een ruildeal met spul dat ik te koop heb. (JX-3P met PG, Korg Z1, XV3080 met kaarten)

Uiterlijk hoeft niet 100% maar ik wil het wel op voorhand weten natuurlijk. Technisch wel helemaal goed werkend.
 
Bedankt voor de link, ik hou hem in het achterhoofd. Het is een heel eind rijden, maar wie weet krijg ik mezelf gek genoeg. :)
 
let op de software versie (in combinatie met de staat, want de chip zou vervangen kunnen zijn.)

vanaf 3.5 gaat de MAQ zeker wat midi functionaliteit betreft met grote sprongen vooruit. vanaf 3.6 heb je een apparaat van enkele jaren oud, vanaf 3.7 is 'recent'.

je ziet ook nog wel eens versie 3.4, dat is de versie van rond de millenniumactie - die zijn dus zo een 14 jaar oud.
dat lijkt me wel iets om rekening mee te houden bij doepfer en zijn potmeters - 14 jaar intensief gebruik maakt wel een verschil...
het is en blijft een erg fijne sequencer, veel voor weinig
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top